V
vieras
Vieras
Tänään siis kävin hammaslääkärissä ja lääkäri kesken kaiken sanoi, että hän porasi vahingossa liikaa poskeen päin, että hampaan kiille vaurioitui ja hampaasta kuultaa läpi. ( en tarkemmin tiedä mitä tarkoittaa "poskeen päin", mutta etuhammasta siinä hoidettiin)
Kysyin siitä vielä ennen kuin lähdin sieltä, että onko siitä jotain haittaa mulle jne. Ei kuulemma ole, eikä kyse periaatteessa ole virheestä, mutta heidän pitää tollaset mokat kertoa potilaalle.
Jäi vähän mietityttämään että miten niin ei ole virhe, jos kerran on tehnyt jotakin sellasta joka on vaurioittanut hammasta.
Mitä mun pitäs tehdä tälle asialle, onko jollain kokemusta vastaavasta?
Mulle jo lapsena tehtiin virhe hammaslääkärissä (kouluhammashoitolassa), poistettiin pysyvä hammas, kun luultiin sitä maitohampaaksi...mulla ei sitten koskaan tullu siihen hammasta.
Ei viitsis katsoa näitä virheitä jatkuvasti läpi sormien.
Kysyin siitä vielä ennen kuin lähdin sieltä, että onko siitä jotain haittaa mulle jne. Ei kuulemma ole, eikä kyse periaatteessa ole virheestä, mutta heidän pitää tollaset mokat kertoa potilaalle.
Jäi vähän mietityttämään että miten niin ei ole virhe, jos kerran on tehnyt jotakin sellasta joka on vaurioittanut hammasta.
Mitä mun pitäs tehdä tälle asialle, onko jollain kokemusta vastaavasta?
Mulle jo lapsena tehtiin virhe hammaslääkärissä (kouluhammashoitolassa), poistettiin pysyvä hammas, kun luultiin sitä maitohampaaksi...mulla ei sitten koskaan tullu siihen hammasta.
Ei viitsis katsoa näitä virheitä jatkuvasti läpi sormien.