Mulle kävi äsken aika jännä juttu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

M

Vieras
Mä vein tänään kolme muovikassillista lastenvaatteita ja lasten tarvikkeita, mm. mobilen, hyppykiikun yms, spr:llä. Ja siellä se tavaran vastaanottaja kiitti ja kysyi kuinka raaskin antaa kaikki ilmaiseks, enkä esimerkiksi myy kirpparilla.
Mä sitten vastasin, että uskon siihen, että kun itse teen jotain hyvää niin joskus itse saan jotain takaisin...

No, äsken sitten lähdin makeanhimossa kauppaan ostamaan suklaata. Kassalla ei kuitenkaan toiminut visa electron ja käteistä oli 50 senttiä. Meinasin sit jättää sen suklaan siihen kun en viitsiny automaatille lähteä. Sitten jostain mun viereen ilmestyi nainen, joka antoi mulle 2 euroa ja sanoi, että nauti suklaastasi!

Musta oli aivan ihanaa, että joku tuntematon oli noin ihana ja kiltti :) Kannattaa tehdä hyviä tekoja, ne palkitaan vaikka sitten suklaan muodossa!

Kivaa!!! ja olen samaa mieltä tuosta että hyvä kiertää. Juuri alkuviikosta vein eräälle yh-äidille meidän lastenvaatteita isot kassilliset ja toivon että niistä on apua :)

Mä luulin, että karma kertautuu vasta seuraavasa elämässä, mut anyway, ihana juttu :) Jopa tämä että jaoit tän jutun levittää iloa :) mulle ainakin tuli kiva fiilis.

Mä annoin pikkupojille kaupassa 50 senttiä, kun niiltä puuttui sen verran rahaa haluamistaan jäätelöstä.

Maksoin ostokseni kassalla, kanniskelin kauppakassin ja vauvan autoon, ja peruutin ruudusta. Kohta ne samat pikkupojat juoksee auton perässä ja tuo mun lompakkoa, jonka olin tiputtanu kaupan oven eteen.

Maksoivat kiitollisuudenvelkansa hyvällä työllä saman tien :)

Alkuperäinen kirjoittaja Juuli:
Mä annoin pikkupojille kaupassa 50 senttiä, kun niiltä puuttui sen verran rahaa haluamistaan jäätelöstä.

Maksoin ostokseni kassalla, kanniskelin kauppakassin ja vauvan autoon, ja peruutin ruudusta. Kohta ne samat pikkupojat juoksee auton perässä ja tuo mun lompakkoa, jonka olin tiputtanu kaupan oven eteen.

Maksoivat kiitollisuudenvelkansa hyvällä työllä saman tien :)

:) :) :)

Yhteistyössä