M
M
Vieras
Mä vein tänään kolme muovikassillista lastenvaatteita ja lasten tarvikkeita, mm. mobilen, hyppykiikun yms, spr:llä. Ja siellä se tavaran vastaanottaja kiitti ja kysyi kuinka raaskin antaa kaikki ilmaiseks, enkä esimerkiksi myy kirpparilla.
Mä sitten vastasin, että uskon siihen, että kun itse teen jotain hyvää niin joskus itse saan jotain takaisin...
No, äsken sitten lähdin makeanhimossa kauppaan ostamaan suklaata. Kassalla ei kuitenkaan toiminut visa electron ja käteistä oli 50 senttiä. Meinasin sit jättää sen suklaan siihen kun en viitsiny automaatille lähteä. Sitten jostain mun viereen ilmestyi nainen, joka antoi mulle 2 euroa ja sanoi, että nauti suklaastasi!
Musta oli aivan ihanaa, että joku tuntematon oli noin ihana ja kiltti
Kannattaa tehdä hyviä tekoja, ne palkitaan vaikka sitten suklaan muodossa!
Mä sitten vastasin, että uskon siihen, että kun itse teen jotain hyvää niin joskus itse saan jotain takaisin...
No, äsken sitten lähdin makeanhimossa kauppaan ostamaan suklaata. Kassalla ei kuitenkaan toiminut visa electron ja käteistä oli 50 senttiä. Meinasin sit jättää sen suklaan siihen kun en viitsiny automaatille lähteä. Sitten jostain mun viereen ilmestyi nainen, joka antoi mulle 2 euroa ja sanoi, että nauti suklaastasi!
Musta oli aivan ihanaa, että joku tuntematon oli noin ihana ja kiltti