Mä oon ollut vuodesta 1988Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Vuodesta 1989 ravintola-alalla olleena en enää edes pysty muistamaan yksittäisiä puusilmiä tai veepäitä
ns. turhat julkkikset on pahimpia. Niitä on nykyään niin paljon ,että kaikki luulee itestään jotakin.Alkuperäinen kirjoittaja Santtulin äiti:Tietyt julkkikset, kun luulee olevansa parempia kuin tavalliset ihmiset.
Yks teki ravintolan omistajalle valituksen kun en ottanu heti tilausta yhtenä kesän kiireisimmistä päivistä. Mulla kun oli muitakin asiakkaita, jotka oli tulleet ennen.
Tapahtumasta aikaa jo useampi vuosi.
heh.. eipä niitä vittumaisia asiakkaita tietenkään asiakkaiden edessä toitoteta.Alkuperäinen kirjoittaja Asiakaspalveluhlö:VITTUMAISIA ASIAKKAITA EI OLE! Et taida olla oikealla alalla kun moistan kysyt!
Feikki nimimerkki. Tämä on juuri niitä veemäisiä asiakkaita...Alkuperäinen kirjoittaja Asiakaspalveluhlö:VITTUMAISIA ASIAKKAITA EI OLE! Et taida olla oikealla alalla kun moistan kysyt!
Olen ollut alalla 15 vuotta =)Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:heh.. eipä niitä vittumaisia asiakkaita tietenkään asiakkaiden edessä toitoteta.Alkuperäinen kirjoittaja Asiakaspalveluhlö:VITTUMAISIA ASIAKKAITA EI OLE! Et taida olla oikealla alalla kun moistan kysyt!
Mutta kyllä niitä vaan on
Ja sinä et taida olla alalla ollenkaan, kun tuollaista väität
Niinhän sä luulet =)Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:Feikki nimimerkki. Tämä on juuri niitä veemäisiä asiakkaita...Alkuperäinen kirjoittaja Asiakaspalveluhlö:VITTUMAISIA ASIAKKAITA EI OLE! Et taida olla oikealla alalla kun moistan kysyt!
Onnea :flower: Olet kuin lottovoittaja kun et ole vmäisiin asiakkaisin törmännyt :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Asiakaspalveluhlö:Olen ollut alalla 15 vuotta =)Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:heh.. eipä niitä vittumaisia asiakkaita tietenkään asiakkaiden edessä toitoteta.Alkuperäinen kirjoittaja Asiakaspalveluhlö:VITTUMAISIA ASIAKKAITA EI OLE! Et taida olla oikealla alalla kun moistan kysyt!
Eikö asiakas olekaan enää aina oikeassa?Alkuperäinen kirjoittaja Taare:ja tietty ne jotka tietää asiat paremmin kuin asiakaspalvelija
mitäs siinä on?Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:kattopaaka hesarin uusin kuukausiliite
Olen joskus törmännyt hankaliin asiakkaisiin mutta en vielä koskaan eläessäni vittumaisiin!Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Onnea :flower: Olet kuin lottovoittaja kun et ole vmäisiin asiakkaisin törmännyt :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Asiakaspalveluhlö:Olen ollut alalla 15 vuotta =)Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:heh.. eipä niitä vittumaisia asiakkaita tietenkään asiakkaiden edessä toitoteta.Alkuperäinen kirjoittaja Asiakaspalveluhlö:VITTUMAISIA ASIAKKAITA EI OLE! Et taida olla oikealla alalla kun moistan kysyt!
ai tässä olikin kyse pilkun viilaamisesta =)Alkuperäinen kirjoittaja Asiakaspalveluhlö:Olen joskus törmännyt hankaliin asiakkaisiin mutta en vielä koskaan eläessäni vittumaisiin!Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Onnea :flower: Olet kuin lottovoittaja kun et ole vmäisiin asiakkaisin törmännyt :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Asiakaspalveluhlö:Olen ollut alalla 15 vuotta =)Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:heh.. eipä niitä vittumaisia asiakkaita tietenkään asiakkaiden edessä toitoteta.Alkuperäinen kirjoittaja Asiakaspalveluhlö:VITTUMAISIA ASIAKKAITA EI OLE! Et taida olla oikealla alalla kun moistan kysyt!
Terv. myymälänhoitaja
Pakko olla joku todella pieni myymälä.... )Alkuperäinen kirjoittaja Asiakaspalveluhlö:Olen joskus törmännyt hankaliin asiakkaisiin mutta en vielä koskaan eläessäni vittumaisiin!Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Onnea :flower: Olet kuin lottovoittaja kun et ole vmäisiin asiakkaisin törmännyt :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Asiakaspalveluhlö:Olen ollut alalla 15 vuotta =)Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:heh.. eipä niitä vittumaisia asiakkaita tietenkään asiakkaiden edessä toitoteta.Alkuperäinen kirjoittaja Asiakaspalveluhlö:VITTUMAISIA ASIAKKAITA EI OLE! Et taida olla oikealla alalla kun moistan kysyt!
Terv. myymälänhoitaja
aiheena "asiakas on aina väärässä" kertoo kuinka pässejä asiakkaita, kampaaja, vaatemyyjä, kiinteistönvälittäjä ovat kohdanneet.. alan rautaiset ammattilaiset kertovat kuinka suomalaiset ei usko ammattilaisia ja kaiken pitäisi olla lähes ilmaistaAlkuperäinen kirjoittaja narsissi:mitäs siinä on?Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:kattopaaka hesarin uusin kuukausiliite
tiivistettynä? =)
kaikilla aloilla ja kaikissa työpaikoissa ei ole vaitiolovelvollisuutta.Alkuperäinen kirjoittaja Asiakaspalveluhlö:Voi teitä!
Onneksi ette ole alaisiani. Teistä kenestäkään ei ole asiakaspalvelutehtäviin. Asiakas, oli se sitte kuinka hankalan vittumainen hyvänsä niin se tuo teille "leivän" pöytään!
Ja MUISTATTEHAN VAITIOLOVELVOLLISUUTENNE!
Totta, siis se että asiakas tuo sen leivän, mutta siltikin ON OLEMASSA VITTUMAISIA IHMISIÄ JA SITEN MYÖS ASIAKKAITA.Alkuperäinen kirjoittaja Asiakaspalveluhlö:Voi teitä!
Onneksi ette ole alaisiani. Teistä kenestäkään ei ole asiakaspalvelutehtäviin. Asiakas, oli se sitte kuinka hankalan vittumainen hyvänsä niin se tuo teille "leivän" pöytään!
Ja MUISTATTEHAN VAITIOLOVELVOLLISUUTENNE!