V
vierailija
Vieras
Nummelalaisen Daniela Juutilaisen kahden aikuisen ja kahden lapsen taloudessa hedelmiä ja vihanneksia kuluu kuukausittain jopa 40–60 kiloa. Perinteisellä menetelmällä ostettuna kaupan hevi-osastolta tulisi napattua jokaiselle raaka-aineelle oma pieni muovipussinsa, mutta Daniela on päättänyt lähestyä asiaa luontoystävällisemmin: hän punnitsee hevi-tuotteet, pakkaa ne yhteen isoon kestokassiin ja lätkäisee hintalaput yhdelle paperilapulle.
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/ar...ieda-mita-kauppiaat-ovat-tasta-mielta/7535846
Hyvä vai huono?
Huonoa on se, että tuossa voisi laittaa kestokassiinsa vaikka kuinka paljon tavaraa ja vain osan punnita. Hyvää taas on kun muovipusseja ei tuhlata. Mitä mieltä ootte? Teettekö näin vai ette ja miksi?
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/ar...ieda-mita-kauppiaat-ovat-tasta-mielta/7535846
Hyvä vai huono?
Huonoa on se, että tuossa voisi laittaa kestokassiinsa vaikka kuinka paljon tavaraa ja vain osan punnita. Hyvää taas on kun muovipusseja ei tuhlata. Mitä mieltä ootte? Teettekö näin vai ette ja miksi?