Q
qwerty
Vieras
Eli, minulla ja miehellä mennyt huonosti jo jonkun aikaa. Olen epäillyt pettämistä mutta en saanut kiinni häntä tästä. Nyt minulta löytyi paiseita (epämuodostuneen näköiset sisemmät häpyhuulet) emättimestä ja haava, joka on arka. Tämän siis huomasin kun katsoin, ihmeteltyäni miksi kirvelee kun kävin suihkussa. Minä en ole pettänyt. Minulta testattu kaikki taudit alle 2 vuotta sitten, kaikki negaa (tulin tuolloin raskaaksi ja halusin kaikki taudit testattavan) . Mies oli viikko sitten "humpalla" ja tuolloin harrastettiin seksiä. Tänään ilmaantui tuo haava ja paiseet huomasin samalla.
Miehelle sanoin että tietääkö mikä on noloin tapa jäädä kiinni pettämisestä, se että kumppani saa sen taudin.
Alkoi riehumaan että ei ole pettänyt ja alkoi selittämään että hänen ensimmäisellä tyttöystävällä ollut tämä tauti (miksi ei vaivautunut kertomaan minulle, kun suhteen alussa kysyin ? ) ja lopuksi totesi, että hänelle alkaa riittämään tämä touhu jo muutenkin, erotaan sitten.
Uskotelkaa nyt mulle, että tää on oikeesti sitä että mies pettänyt, etten vaan hairahdu uskomaan noita uskomattomia selityksiä.
Miehelle sanoin että tietääkö mikä on noloin tapa jäädä kiinni pettämisestä, se että kumppani saa sen taudin.
Alkoi riehumaan että ei ole pettänyt ja alkoi selittämään että hänen ensimmäisellä tyttöystävällä ollut tämä tauti (miksi ei vaivautunut kertomaan minulle, kun suhteen alussa kysyin ? ) ja lopuksi totesi, että hänelle alkaa riittämään tämä touhu jo muutenkin, erotaan sitten.
Uskotelkaa nyt mulle, että tää on oikeesti sitä että mies pettänyt, etten vaan hairahdu uskomaan noita uskomattomia selityksiä.