Peesi tähän. Ja isovanhempien kaverit soittaa sellaisina aikoina (juhlapyhät, yöllä) kun apteekki ei ole auki että "mä otin vahingossa yöllä buranaa vaikka olin jo illalla ottanu" tai "mulla on nyt jotain näppyä tuolla selässä, voiko siihen laittaa kotrisoonia"...Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:pitää olla kävelevä Pharmaca Fennica ja tottakai minua kiinnostaa joka mummon ja vastaantulevan verenpaine ja sairaudet. :headwall:
mites sun koelaulut meni??Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:No laulavan niissä jokaisissa kissanristiäisissä :kieh:
Ei vaan ihan mielellänihän minä...
Ja teet työksesi..? Minäkö utelias :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Mun ammattia on vaikea yrittää normielämässä hyödyntää, mutta kyllä siihen ihmisillä silti sanottavansa on ja se on yleensä negatiivista
Soitteleeko vanhemmat tosiaan opettajalle useinkin kotiin? Siis sano nyt kuinka usein sellaista tapahtuu ja onko niillä ihan oikeata asiaa vai ihan diipadaapaa? Eihän sun tietenkään tarvi kotona puhelinta päivystää tai vastata vanhempien juttuihin.Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Mä olen opettaja (en peruskoulussa). Oppilaiden vanhemmat olettaa mun päivystävän puhelimessa 24/7.
Alkuun sitä oli kai vaan liian kiltti ja ei osannut sanoa ei. Köyhät opiskelijakaverit tuli usein näin hiustenleikkuuseen: "mulla ei kyllä ole nyt rahaa mut mä tarjoon sulle sit joskus kahvin" Ei siinä sit enää kehdannut perua kun se jo istui siinä. Itse en kyllä kehtaa keneltäkään odottaa mitään ilmatteeksi vaikka kuinka hyvä kaveri olisikin..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kampaajat? Miksi ihmeessä olette tehneet ilmaiseksi kavereille? Tulisiko siivooja-kaverinne teille ilmaiseksi siivoamaan?
Mun mies sitä, mun mies tätä.Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:No mulla ei oo ammattia mut mies on sähköasentaja ja aika usein tulee vapaallakin tutuilta soittoja et "tuutko kattoo ja tarkistaa".. Onneks mies osaa sanoa ei tarvittaessa.
Mun kaveri sanoo suoraan, että hän ei muuten sitten tee töitä vapaa-ajalla... Jokainen saa laittaa kuontalonsa itte, hän huolehtii vaan omasta ulkonäöstään. Ei kukaan sit pyydäkään, kun tietää sen olevan turhaa.Alkuperäinen kirjoittaja Fistik:ZikZik Tutun kuuloista.. Itsekin parturi-kampaaja (& meikkauskurssin käyneenä) saa olla jatkuvasti kavereiden ja tuttavien hiuksia laittamassa. Eipä noista baari-iltojen alotteluista koskaan oikein ole nauttinut, kun kavereita istuu jonossa kampaukseen ja meikkiin ja suurin osa illasta meneekin sit siihen.
Ja kummasti ilmestyy tälläisiä kavereita, että aina kun alkaa olemaan hiustenleikkuun aika/tarvii kampausta johonkin juhliin, niin sit soitetaan ja ollaan niin kaveria ilmaisen tukanleikkuun toivossa, mutta muuten ei pidetä paljon mitään yhteyttä... :/ Nyt olen kyllä alkanut oppimaan sanomaan ei. Myös jos uusiin ihmisiin tutustuessa huomaan, että henkilöä kiinnostaa lähinnä se, että olen kampaaja, jätän tutustumiset aika vähiin
Sama mutta mä taas mieluusti teen vapaa-ajallakin "työtä". Luen, vastaan, kerron....Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:pitää olla kävelevä Pharmaca Fennica ja tottakai minua kiinnostaa joka mummon ja vastaantulevan verenpaine ja sairaudet. :headwall:
Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja n:Mun mies sitä, mun mies tätä.Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:No mulla ei oo ammattia mut mies on sähköasentaja ja aika usein tulee vapaallakin tutuilta soittoja et "tuutko kattoo ja tarkistaa".. Onneks mies osaa sanoa ei tarvittaessa.