lto
hoitavan lapsia kaikissa sukujuhlissa, vastailla kysymyksiin lapsenkehityksestä arvioida joka kumminkaiman kullanmussu että voiko pitää paikkansa kun ope oli näin sanonu tms
SamahAlkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:pitää olla kävelevä Pharmaca Fennica ja tottakai minua kiinnostaa joka mummon ja vastaantulevan verenpaine ja sairaudet. :headwall:
Komppaan minäkin, aina on vaan se "mun mies" jolla voi päteä ja kehuskella. Pari työkaveria on just näitä "mun mies"-tyyppejä.. on aika rasittavaa. Ja tämä sama ilmiöhän on todettu esim. siinä äo-ketjussa, jossa kysyttiin testin tuloksia =D Kysymyksenä paljonko sait testissä ja joku tulee vastaamaan, että mun mies sai niin ja niin paljon eikä sanaakaan siitä paljonko itse sai =DAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja n:Mun mies sitä, mun mies tätä.Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:No mulla ei oo ammattia mut mies on sähköasentaja ja aika usein tulee vapaallakin tutuilta soittoja et "tuutko kattoo ja tarkistaa".. Onneks mies osaa sanoa ei tarvittaessa.
:headwall:
oho muutkin lh:t liikkeellä, ja näköjään meiltä odotetaan samoja asioitaAlkuperäinen kirjoittaja Lumo:SamahAlkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:pitää olla kävelevä Pharmaca Fennica ja tottakai minua kiinnostaa joka mummon ja vastaantulevan verenpaine ja sairaudet. :headwall:
T: Lähis
Mä olen soitonopettaja ja vanhemmat soittelevat ihan päivittäin puhelimella kun peruvat soittotunteja tai yrittävät siirtää niitä ym. Sitä vain toivon, ettei viikonloppuisin soiteltaisi. Eivät vissiin ymmärrä, että tämä on mulle ammatti ei harrastus. Pakko kertoa vaikkei liity nyt aiheeseen, että yksi mun oppilas kysyi multa kerran, että mitä mä teen työkseni.Alkuperäinen kirjoittaja sitruuna:Soitteleeko vanhemmat tosiaan opettajalle useinkin kotiin? Siis sano nyt kuinka usein sellaista tapahtuu ja onko niillä ihan oikeata asiaa vai ihan diipadaapaa? Eihän sun tietenkään tarvi kotona puhelinta päivystää tai vastata vanhempien juttuihin.Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Mä olen opettaja (en peruskoulussa). Oppilaiden vanhemmat olettaa mun päivystävän puhelimessa 24/7.
Vähän samaa ja sitten parisuhdeongelmat ja mielenterveysongelmat. Psykologi/psykoterapeutti olen. Mutta ei tuo oikeastaan edes haittaa, kun ihmiset eivät julkisilla paikoilla, juhlissa ym. yleensä kovin paljon ryhdy perheasioita selvittämäänAlkuperäinen kirjoittaja Linda:Minun oletetaan selvittävän kaikkien tuttujen ja tuntemattomienkin lasten oppimisen ja kasvun ongelmat ja käyttäytymispulmat ja puheviat ja lukihäiriöt ja ja ja...
Älä muuta viserrä .Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja n:Mun mies sitä, mun mies tätä.Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:No mulla ei oo ammattia mut mies on sähköasentaja ja aika usein tulee vapaallakin tutuilta soittoja et "tuutko kattoo ja tarkistaa".. Onneks mies osaa sanoa ei tarvittaessa.
:headwall:
Siis mitä suoramarkkinointijuttuja ihmiset pyytää tekemään?Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:tietokonejuttuja, suoramarkkinointia, siivousta yms
Tähän mäkin olen törmännyt ja kun tarkennan olevani mielenterveyspuolella niin sitten saa kuulla kaikki psyykkisetkin jutut...Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:SamahAlkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:pitää olla kävelevä Pharmaca Fennica ja tottakai minua kiinnostaa joka mummon ja vastaantulevan verenpaine ja sairaudet. :headwall:
T: Lähis
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:pitää olla kävelevä Pharmaca Fennica ja tottakai minua kiinnostaa joka mummon ja vastaantulevan verenpaine ja sairaudet. :headwall:
Lisäksi pitäis tietää kaiken maailman näppylöistä, ihottumista ja haavoista.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:pitää olla kävelevä Pharmaca Fennica ja tottakai minua kiinnostaa joka mummon ja vastaantulevan verenpaine ja sairaudet. :headwall: