Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no :Kyproksella saa sakot jos tupakoi autossa jossa on lapsia! Sais saada täälläkin!
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:Mun mielestä aika karun näköstä ko äitee tai isukki vettää tupakkaa samalla ko työntää vaunuja/rattaita. Sekin on ällöttävää.
Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:Mun mielestä aika karun näköstä ko äitee tai isukki vettää tupakkaa samalla ko työntää vaunuja/rattaita. Sekin on ällöttävää.
Joo, paljonhan sitä savua sitten menee sinne vaunuihin... Oikeesti. Mutta siis vaikka poltan, myös vaunuja/rattaita työntäessä niin en koskaan autossa, vauvan ollessa kantoliinassa/sylissä enkä sisällä.
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Mä poltan autossa, myös kun lapset kyydissä.
Kun ajetaan Helsinkiin kerran kuussa (täältä matkaa 500km) ja aina lähetään yöllä, niin puolessa välin ikkuna levälleen ja roikkumaan siihen pieleen jotta saa tupakin poltettuu.
Olkaa mitä mieltä vaan, mutta hajua tai savua siitä ei sisään tule, testattu on.