Asia EI mulle kuulu, mutta silti kiukuttaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PikkasenPyöree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PikkasenPyöree

Vieras
Varmaan täällä jo moneen kertaan puitu asia, mutta...

Miksi vanhempien pitää tupakoida autossa, jonka kyydissä on lapsia?!?
Eikö sen tupakan voisi vetää kotipihassa tai sitten siinä kaupan pihassa? Ei voi ymmärtää, ei |O

itse poltan, mutta siis en autossa kun lapsia kyydissä tai ei.. ulkona savutan, maistuu paremmalta se tupakkaki ulkona.. pahin minkä mä oon nähny ni on se et auto parkissa käynnissä, toinen vanhemmista vetää rööki autossa ja lapsi turvakaukalos, ovet kii, ikkunat muuten kii, paitsi n.1-2cm kuskin puolen etuikkuna raollaan |O

itse poltan, mutta siis en autossa kun lapsia kyydissä tai ei.. ulkona savutan, maistuu paremmalta se tupakkaki ulkona.. pahin minkä mä oon nähny ni on se et auto parkissa käynnissä, toinen vanhemmista vetää rööki autossa ja lapsi turvakaukalos, ovet kii, ikkunat muuten kii, paitsi n.1-2cm kuskin puolen etuikkuna raollaan |O

Alkuperäinen kirjoittaja no :
Kyproksella saa sakot jos tupakoi autossa jossa on lapsia! Sais saada täälläkin!

Tässä olis hyvä jatke puhelimeen puhumiskieltoon ajaessa. se muutenkin vie keskittymiskykyä ajaessa, ja jos lapset viel kärsii, ni huh!!! Tässä päättäjille lakialoite!

Kyllä mäkin poltan, mutta ei todellakaan kävisi edes mielessä että alkaisin autossa käryttämään! Enkä kyllä muutenkaan polta, jos lapsi on lähettyvillä.

Tuo tapaus minkä tänään näin, niin vauva etupenkillä, toinen lapsi takapenkillä, ja molemmat vanhemmat vetää tupakkaa |O

Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Kyllä mäkin poltan, mutta ei todellakaan kävisi edes mielessä että alkaisin autossa käryttämään! Enkä kyllä muutenkaan polta, jos lapsi on lähettyvillä.

Tuo tapaus minkä tänään näin, niin vauva etupenkillä, toinen lapsi takapenkillä, ja molemmat vanhemmat vetää tupakkaa |O

Minusta tuo on aivan yhtä kamalaa että sinä poltat ja opetat lapsesikin polttamaan antamalla huonoa esimerkkiä. Eivätkö lapsesi ole sen arvoisia että pystyisit lopettaa? Vähän sellainen pata kattilaa soimaa -olo tuli tästä.

Ajattelematonta, et vanhemmat polttaa autossa jossa on lapsia. Kertakaikkisen typerää on se kun lapset on autossa ilman turvavöitä!!!! Monesti näkee, että vauva on kyllä turvakaukalossa, mut kaukalo ei oo mitenkään kiinni autossa. Kaukalosta tulee lentävä arkku jos tulee kolari!

siis maailman karsein näky. Just kattoin viikolla Prismassa, kun parkkiin ajoi perhe, jossa molemmat vanhemmat veti tupakkaa autossa ja kaksi pientä lasta kyydissä. OKSETTAVAA ja tosi surullista:(

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
siis maailman karsein näky. Just kattoin viikolla Prismassa, kun parkkiin ajoi perhe, jossa molemmat vanhemmat veti tupakkaa autossa ja kaksi pientä lasta kyydissä. OKSETTAVAA ja tosi surullista:(

eikö se että raskaanaoleva polttaa ole se maailman karsein näky ?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Minusta tuo on aivan yhtä kamalaa että sinä poltat ja opetat lapsesikin polttamaan antamalla huonoa esimerkkiä. Eivätkö lapsesi ole sen arvoisia että pystyisit lopettaa? Vähän sellainen pata kattilaa soimaa -olo tuli tästä.

Mulle tuli vähän tekopyhä jeesustelu fiilis tosta sun :laugh:

Harvassa on ne teinit ketkä alkavat tupakoimaan, koska äiti polttaa. Ennemmin se yllyke on kaveriporukka missä "röökaajat" on cooleja koviksia, kun uskaltavat tehdä jotain kiellettyä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mulle tuli vähän tekopyhä jeesustelu fiilis tosta sun :laugh:

Harvassa on ne teinit ketkä alkavat tupakoimaan, koska äiti polttaa. Ennemmin se yllyke on kaveriporukka missä "röökaajat" on cooleja koviksia, kun uskaltavat tehdä jotain kiellettyä :xmas:

Mistäs sä ton tiedät? Tottakai kavereiden mukana alkaa polttaa, mutta luulisipas sen olevan helpompaa kun vanhemmat polttaa, tai eiku siis ÄITI polttaa. Äitejähän tässä aina syyllistetään.

Yhteistyössä