"Aseen kantamisesta kadulla vankilaan, kovempia tuomioita katujengiläisille – näin hallitus aikoo kiristää rangaistuksia"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Törkeän ampuma-aserikoksen vähimmäisrangaistus on nousemassa neljästä kuukaudesta kahteen vuoteen vankeutta.

Käytännössä se tarkoittaa, että kyseisestä rikoksesta seuraisi pääsääntöisesti ehdotonta vankeutta.

Lisäksi törkeän ampuma-aserikoksen tunnusmerkistöä ollaan muuttamassa siten, että luvattoman ampuma-aseen kantaminen tai kuljettaminen yleisellä paikalla tai kulkuneuvossa tulee rangaistavaksi törkeänä ampuma-aserikoksena.

Myös vaarallisen ja toisen vahingoittamiseen soveltuvan esineen hallussapidosta määrättäviä rangaistuksia korotetaan."


Vasemmiston rakastamille mussukoille koittaa ankeat ajat.
 
on perin juurin rasistista antaa rangaistus laittoman aseen hallussapidosta yleisellä paikalla

intersektionaaliempaa olis kytätä VHS-miehiä jotka metsästää luvallisilla aseilla omilla maillaan
 

Yhteistyössä