V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Edelleen kaipaan veikkauksia
-höty
-mennä röllönröllön
-timprata
-junkkuroida/junkkuri
-rousku
-vekseli
Pistän kohta selitykset jos ei kukaan arvaa.![]()
Junkkuroida on kiukutella, vekseli on velkakirja..
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:*salusiinit = 'alaverhot'
*tuuki = pöytäliina
*laittaa esim.ovi reikeliin
*suuli = lato
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:mut eikös vekseli ole ihan tavallinen sana eikä murresana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:mut eikös vekseli ole ihan tavallinen sana eikä murresana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Nyt sitten jo veikkauksia sanoista holja ja hosso
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Nyt sitten jo veikkauksia sanoista holja ja hosso
Miksei kukaan halua veikata mun sanoja :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Eikö kukaan tiedä tuplia tai riskua?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:helppo ol, koska flikkahan tulee kai suoraan ruottin kielestä.. ? flicka
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Nyt sitten jo veikkauksia sanoista holja ja hosso
ei harmainta haisuakaan ni siks en arvuuttele![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Nyt sitten jo veikkauksia sanoista holja ja hosso
ei harmainta haisuakaan ni siks en arvuuttele![]()
Höh..no mä helpotan hiukka
ihminen voi olla holja![]()
ja hossoon mennään pesulle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Eikö kukaan tiedä tuplia tai riskua?![]()
tupla on kaksinkertainen. esim. tuplaikkunat