arvostus,ja toisen kunnioittaminen?mitä miehen päässä pyörii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
mun on pakko laittaa tää nyt tänne..ihan mustana kirjottelen.ihan sama vaikka kaikki tietäs millanen reikä yks on.
miten teidän parisuhteessa ilmenee toisen arvostus ja kunnioittaminen?

meillä taas ton kaiken puuttuminen ilmenee toisen väheksymisenä ja halveksumisena.mies ei tee mitään meidä yhteisen kodin eteen,tulee ja menee miten sattuu.tekee pitkää päivää töissä,ja kotiin tullesaan huutaa kun en ole tehny valmiiksi ruokaa.sitten menee nukkumaan ja taas aamulla töihin.

3viimistä viikonloppua on viettänyt kaverinsa VANHEMPIEN luona!!sain kuulla että siellä on tän miehen kaverin pikkusisko jonka MUN mies on pyytäny mukaan porealtaaseen ym. ovat olleet siellä kaksistaan.
(kuulin miehen kaverilat,kun se kysyi että meneekö meillä vielä hyvin.Aloitti keskustelun sanoillaai te ootte sit viel yhessä???!! "olin vähän että :o
netissä lirkuttelee ties miten nuorille tytöille.

itse oon nyt vk 30 raskaana enkä jaksais tätä suhdetta enää yhtään.
nytkin mies on "äitinsä luona käymässä",mutta on se ihme kun anoppi soittelee ja kyselee poikansa perään kun ei kuulema vastaa puhelimeen.
jos ite yritän soittaa niin ei vastaa..

jos asiat tulee puheeksi niin kääntää ne AINA,jotenkin saa musta sen syypään.
heittäytyy samantien marttyyriks..
vtu tana perkle!!! |O |O

miks mä en osaa lopettaa tätä,en tiedä oonko pitkään aiakan rakastanu miestä enää :ashamed:

joo ja vittuilkaa vaan..ei tää pahemmaks muutu kuitenkaa enää

:hug:
Voi kurja juttu...Sinun pitäisi saada keskittyä raskauteen ja sit mieheesi käytäytty noin ...
Kuullostaa yllä siltä että mieheesi ei ole kasvannut aikuiseksi, Onko tilanne ollut näin ennen raskautta vai osoittaako hän mieltä raskautta/isäksi kasvaamista vastaan ? Oliko lapsi toivottu ? Et ilmeisesti pysty

keskustelemaan miehen kanssa ... Oletko suoraan yrittänyt kysyä mitä han haluaa ?Pärjäät kyllä ilman miestäkin !Voimia sinulle !

tilanne oli tosi hyvä ennen raskautta,ihan yhtä "unelmaa".
raskaus oli yllätys molemmille ja mies kyllä ensin yritti puhuttaa abrttiin mutta lämpeni pikkuhiljaa.ja sanoi olevansa jopa onnellinen tulevasta pienestä.
kysyny olen herran halumisista mutta ei kykene "aikuiseen" keskusteluun,heittäytyy marttyyriksi.
selittää vaan että voi kyllä yhdistä perheen,kaverit,työn ja harrastukset.ihmettelen vaan mihin kohtaan aikoo kaikki mahduttaa kun ei nytkään pysty aikaansa kaikille jakamaan.
saapi nähdä...

Voi herranjee mikä mätäpaise sinulla on miehenä! Todella sikamaisesti kohtelee sinua vaikka odotat sentään yhteistä lastanne |O Se nyt ainakin on selvää, että hän ei ole vielä kasvanut niin aikuiseksi, että voisi oikeasti alkaa isäksi. Sinuna keskittyisin ensin lapsen saattamiseen maailmaan ja sitten niin pian kuin mahdollista jättäisin tuollaisen miehen. Kyllä tässä maassa yksinhuoltajia on muitakin ja eipähän tarvi kenellekään olla sitten mikään kynnysmatto.

Miehesi myös selvästi pettää sinua, ei kai tuota poreammeilua ja muuta touhua oikein muutenkaan voi käsittää.. mutta jotenkin se ei ole tässä tapauksessa edes asian ydin vaan tuo koko käytös, täydellinen kunnioituksen puute sinua kohtaan.

:hug: voi onpas sulla tosi kurja tilanne :hug:
Mieti nyt tarkkaan mihin alistut ja mitä olet valmis kestämään.Itsekunnioitusta älä unohda!teet peli säännöt selviks miehelle.Joko tai ei siltäväliltä.
Jaksamista sulle ja keskity raskuateen ja ole onnellinen :hug:

kusipää mies sanon minä ihan suoraan.inhottavaa että joudut elämään tuollaisen kanssa.
älä anna hänelle lupaa kohdella sinua noin huonosti.tiedän, helppo se on minun huudella täältä että "jätä se, jätä se" kun en itse ole tilanteen keskellä, mutta itse huomannut sen että ulkopuolinen näkee asian jotenkin "selkeämmin".

yritä katsella tarkemmin suhdettanne.tai kuvittele mitä sanoisit parhaalle ystävällesi, jos hän kertoisi olevansa samassa tilanteesa kuin sinä olet nyt. silloin tiedät sata varmasti miten sinun tulee toimia. :hug:

selvästikkään miehesi ei ole vielä täysikasvuinen päästään, joten kysyppä itseltäsi: oletko varmasti valmis kasvattamaan lapsesi lisäksi miestäsi?

onnea raskauteen ja kaikkea hyvää!

Miehesi vaikuttaa siltä, ettei hän yksinkertaisesti ole kypsä vanhemmaksi, saati kypsä sitovaan parisuhteeseen. Tuollainen sinua syyttävä käytös kuuluu lähinnä murrosikäisten kepeisiin seurustelusuhteisiin joissa ei osata vielä ottaa minkäänlaista vastuuta omista toimista.

Myös sinun ehkä tulisi koota itsesi Äidiksi - unohtaa kiroilu ja räksätys ja todeta että olet erittäin todennäköisesti tuleva yksinhuoltaja. Itsesääli on turhaa; olet tullut raskaaksi miehelle joka ei ehkä pysty huolehtimaan perheestä ja sinusta. Sinun on ensisijaisesti otetava vastuu lapsestasi ja omasta henkisestä kasvustasi naisena. Tarvitset paljon voimia huolehtiaksesi vauvasta ilman miehesi henkistä ja fyysistä tukea. Tuoreella äidillä riittää harvoin voimia vielä paapoa ja huolehtia holtittoman miehen perään. Tuore äiti on myös erittäin haavoittuvainen vauvansa kanssa henkisesti - juuri silloin kun epäkypsä mies kyllästyy lopullisesti leikkimään kotileikkiä ja paljastaa mahdolliset irtosuhdekokeilunsa. Vaikkei näin kävisikään, panosta omaan henkiseen kasvuusi, tulet tarvitsemaan sitä lähivuosina.

Krisse88: Kaikissa lestadiolaisperheissä ei todellakaan ole tuollaista. Käsittääkseni miehesi ei ole enää lestadiolainen vai onko? No joka tapauksessa miehesi käytös on todella idioottimaista eikä hän tunnu ymmärtävän että parisuhteeseen kuuluu molemminpuolinen kunnioitus. Jos hän vetoaa siihen että on jotenkin parempi ihminen olevinaan koska on lestadiolainen, hän on oikeastaan aika hukassa siitä miten lestadiolaiset oikeasti uskoo. Ja todellakaan naisen paikka ei ole hellan ja nyrkin välissä!

Yhteistyössä