S
Sini.
Vieras
Olen 33-vuotias nainen, mies saman ikäinen. Seurustelimme pari vuotta ja viime aikoina mies on vaikuttanut välinpitämättömältä mminun suhteeni. Siis läheisyys ja seksi on pelannut aina hyvin, mutta hän ei enää koskaan pyytänyt minua kanssaan mihinkään, eikä halunnut/jaksanut tehdä mitään yhdessä. Yhdessä ollessamme meillä oli aina ihanaa, mutta väsyin siihen, että minä olen se aktiivinen osapuoli, joka aina ehdottaa yhteistä tekemistä ja toinen vaikuttaa vaan liian laiskalta ryhtyäkseen mihinkään. Siitä tulee sellainen olo, että minä en merkitse miehelle mitään, jos hän ei ole valmis mitenkään suhteeseemme panostamaan, vaikka lähellä olo ihanaa olisikin. Niinpä ilmoitin hänelle, että se on loppu ja häivyin saman tien. Hän on soittanut perääni pari kertaa, mutta en ole edes suuttumukseltani halunnut vastata. Tuntuu, että hänellä on ollut kaksi vuotta aikaa kohdella minua hyvin ja hän olisi sen kyllä varmasti tehnyt, jos olisi halunnut. No, nyt olen sitten poistunut hänen elämästään. Tavallaan koen tehneeni oikein, mutta toisaalta rakastan häntä ja sydän särkyy ikävästä..
En tiedä oikein itsekään, miksi tänne tätä tilitän... Ehkä olisi lohdullista kuulla muiden samankaltaisia tarinoita. Oletteko joskus joutuneet jättämään rakastamanne miehen/naisen siksi, ettei hän antanut suhteessa sitä, mitä toivoitte? Miten selvisitte eteen päin vai muuttuiko jätetty osapuoli säikähdettyään toisen menettämistä?
En tiedä oikein itsekään, miksi tänne tätä tilitän... Ehkä olisi lohdullista kuulla muiden samankaltaisia tarinoita. Oletteko joskus joutuneet jättämään rakastamanne miehen/naisen siksi, ettei hän antanut suhteessa sitä, mitä toivoitte? Miten selvisitte eteen päin vai muuttuiko jätetty osapuoli säikähdettyään toisen menettämistä?