Hmm, hetken mietittyäni totesin, että kyllä sittenkin saattaisin nuo jalkaani vetäistäkin. Itse asiassa nuo olis just mageet![]()
Samaa aloin miettiä kun Jasåå puheli festareista....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hmm, hetken mietittyäni totesin, että kyllä sittenkin saattaisin nuo jalkaani vetäistäkin. Itse asiassa nuo olis just mageet![]()
On nykyisin harrastus vain. Ennen tein työkseni. Aika hyvin noita kankaita on mennyt kaupaksi kun ihan muutamat värit enää näin kun kävin viikolla Eurokankaassa. Vihreää ja lilaa oli muutamat jäljellä. Onneksi nyt suomalaisetkin ovat innostuneet väreistä kun noita kirkkaita farkkuja on innostuttu ostamaan...vaikka niitä on ollut myynnissä jo muutamia vuosia. Mä en voisi olla ilman värejä, masentuu liian helposti jos on vain mustaa, harmaata ja valkoista.
Kyllä sitä väriä pitää olla ja paljon - on ainakin paljon halvempaa saada piristystä itselleen värikkäillä vaatteilla kuin jollain kallilla terapiaistunnolla....
Mä ihan kadehdin tuollaista kädentaitoa, että osaa ja pystyy tekemään itselleen ja muille vaatteita. Mulla kun se orastava innostus lopahtaa siihen, etten todellakaan saa mitään tolkkua ohjeista..:ashamed:...mutta aivan ihanaa, kun on taitavia osaajia! Ja tuleehan siitä nyt mieletöntä säästöäkin, kun itse tekee..ja sitä piristävää omaperäisyyttä!![]()
Hienot on, omaan jalkaani en noita osaa kuvitella mut bootylla löytyy enemmän "munaa" vaatteiden suhteen kun mulla.
Aika makeet oikeastaan. Itse olen hieman konservatiivisempi värien suhteen mut sopivassa mielentilassa ja tilaisuuden tullen voisin käyttääkin. Jonkin yksinkertaisen yläosan kera.
Upeaa käsityötä jokatapauksessa, kadehdin ihmisiä jotka ymmärtää kaavojen, ompelukoneiden, lankojen, kankaiden ja vetskareiden sielunelämää.:flower:
Siis ihan parhaat. Mäkin haluun tollaset.
Siiiiiiiis..... :O IHANAT! Et viittis mullekin tehdä tollasia? :xmas:
Oikeesti, ainoa asia mitä mä toisissa ihmisissä kadehdin on juurikin tuo taito, että osaa tehdä vaatteita.
kontillas takaapäin kuva sitten.