Arvostelkaas mun hienot housut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On nykyisin harrastus vain. Ennen tein työkseni. Aika hyvin noita kankaita on mennyt kaupaksi kun ihan muutamat värit enää näin kun kävin viikolla Eurokankaassa. Vihreää ja lilaa oli muutamat jäljellä. Onneksi nyt suomalaisetkin ovat innostuneet väreistä kun noita kirkkaita farkkuja on innostuttu ostamaan...vaikka niitä on ollut myynnissä jo muutamia vuosia. Mä en voisi olla ilman värejä, masentuu liian helposti jos on vain mustaa, harmaata ja valkoista.

Kyllä sitä väriä pitää olla ja paljon - on ainakin paljon halvempaa saada piristystä itselleen värikkäillä vaatteilla kuin jollain kallilla terapiaistunnolla...:).

Mä ihan kadehdin tuollaista kädentaitoa, että osaa ja pystyy tekemään itselleen ja muille vaatteita. Mulla kun se orastava innostus lopahtaa siihen, etten todellakaan saa mitään tolkkua ohjeista..:ashamed:...mutta aivan ihanaa, kun on taitavia osaajia! Ja tuleehan siitä nyt mieletöntä säästöäkin, kun itse tekee..ja sitä piristävää omaperäisyyttä!:)

Ilmeeni kun näen nuo housut päälläsi
ed.jpg

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Kyllä sitä väriä pitää olla ja paljon - on ainakin paljon halvempaa saada piristystä itselleen värikkäillä vaatteilla kuin jollain kallilla terapiaistunnolla...:).

Mä ihan kadehdin tuollaista kädentaitoa, että osaa ja pystyy tekemään itselleen ja muille vaatteita. Mulla kun se orastava innostus lopahtaa siihen, etten todellakaan saa mitään tolkkua ohjeista..:ashamed:...mutta aivan ihanaa, kun on taitavia osaajia! Ja tuleehan siitä nyt mieletöntä säästöäkin, kun itse tekee..ja sitä piristävää omaperäisyyttä!:)

Sääskökin vähän riippuu....useasti materiaalit maksaa aika paljon. Mutta aika useasti kuitenkin edullista puuhaahan se on.

Aika makeet oikeastaan. Itse olen hieman konservatiivisempi värien suhteen mut sopivassa mielentilassa ja tilaisuuden tullen voisin käyttääkin. Jonkin yksinkertaisen yläosan kera.
Upeaa käsityötä jokatapauksessa, kadehdin ihmisiä jotka ymmärtää kaavojen, ompelukoneiden, lankojen, kankaiden ja vetskareiden sielunelämää.:flower:

Aika makeet oikeastaan. Itse olen hieman konservatiivisempi värien suhteen mut sopivassa mielentilassa ja tilaisuuden tullen voisin käyttääkin. Jonkin yksinkertaisen yläosan kera.
Upeaa käsityötä jokatapauksessa, kadehdin ihmisiä jotka ymmärtää kaavojen, ompelukoneiden, lankojen, kankaiden ja vetskareiden sielunelämää.:flower:

Mä tosiaan meinaan nyt laittaa nuo jalkaan festareille :D

[QUOTE="vieras";25616975]Kivat housut ja miten hyvän malliset! Taitava ompelija oot :)[/QUOTE]

Mä olen pitkään itse ja valmiskaavoista koittanut saada aikaan parhaat farkut mutta nyt vasta löytyi ja ihan valmiskaavoilla. Eli Italialaisella peruskaavalla mennään :)

Yhteistyössä