Arvostelkaa päivän syömiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihduttaja-liisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lasket siis näin: kestävyysliikuntaa sulle tulee joka tapauksessa se 5krt/vko, ja tuo Pump ei varsinaisesti ole voimaharjoittelua vaan menee sekin enemmä kestävyyteen, toki siinäkin lihakset jollain tavalaa kehittyvät mutta eivät ilman proteiinia. Laita laskuriin sekä voima-että kestävyysharjoittelua, ja 4-5krt/vko.

Saatat hyvinkin olla oikeassa... täytyy laskea uudelleen ja vertailla tuloksia. Aamupyöräily menee joko tyhjällä vatsalla tai smoothien voimin, syön vasta töissä ns. kunnon aamiaisen joka on monesti samalla lounas.

Aamupyöräily ehdottomasti tyhjällä vatsalla niin kroppa polttaa rasvaa eikä käytä niitä smoothien hiilareita. Sitten se proteiinipitoinen aamiainen/lounas siellä duunissa.

Hah mitä rakettitiedettä jotkut tekee laihtumisesta. Mä oon laihtunut 4 viikossa 4 kiloa (normipainon sisällä), en harrasta pahemmin hikiliikuntaa, en syö kasviksia juurikaan ja melkein joka päivä syönyt vähän suklaata, jätskiä tms. :D Ja ei todellakaan ole myöskään lihakset kadonneet vaikken proteiinia vedäkään pääasiallisesti.
En tarkoittanut siis ap:ta...

Hah mitä rakettitiedettä jotkut tekee laihtumisesta. Mä oon laihtunut 4 viikossa 4 kiloa (normipainon sisällä), en harrasta pahemmin hikiliikuntaa, en syö kasviksia juurikaan ja melkein joka päivä syönyt vähän suklaata, jätskiä tms. :D Ja ei todellakaan ole myöskään lihakset kadonneet vaikken proteiinia vedäkään pääasiallisesti.
En tarkoittanut siis ap:ta...

Olen mäkin tiputtanut yhdellä 3 viikon työkeikalla 5 kiloa ihan sillä varjolla, etten ehtinyt syödä - paitsi sitä suklaata, ja kahvia :D Oon samaa mieltä että kuukaudessa lihakset ei mihinkään häviä, mutta tästä ois tarkoitus tehdä semmonen ruokavalio jota voi pitää yllä pysyvästi.

Aamupalaksi sitä rahkaa missä on 25g prodea. Siitä tulee siis -heh- jo 25g
Lounaaksi broiskua ja raejuustoa (100g arlaa tekee jo 15g), pari munanvalkuaista, tulisko noista joku...25-30g....käytä fineliä niin tiet varmaks.

Välipalaksi taas se rahka, ja taas 25g.

Päivälliseksi broiskua, kalaa, kananmunaa, raejuustoa.

Aika helposti tulee täyteen 80g kun vaan syö oikein.

Ja sille yhdelle; ei kyse oo rakettitieteestä vaan puhtaasta kemiasta... :)

Yhteistyössä