Arvostatko itsetekemää joulukorttia enemmän kuin valmista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyseleepi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyseleepi

Vieras
Pähkäilen täällä onko tämä näpertely ihan turhaa vai lämmittääkö edes jonkun sydäntä saada itsevalmistama joulukortti?

Itse tykkään paljon saada itsetehtyjä kortteja!

Itsetehdyt ovat mukavan näköiset (yleensä ), mutta kolikolla on kääntöpuoli; niitä ei tahdo raaskia heittää pois kun toinen on nähnyt suuren vaivan tehdessä, ja siten tuota turhaa roskaa jää nurkkiin lojumaan.

Muistaminen on tärkeintä, mut kyl mä itse askarreltua korttia arvostan tosi paljon... Niitä teollisia kortteja tulee harvemmin säästettyä (jos on erityisen nätti, niin sitte vaan), mut ite tehdyt aina. Ite tykkään askarrella eli ite tehdyt laitan tänäkin vuonna. :)

Kaikki kortit lämmittävät mieltä. Itse tykkään värkkäillä valokuvakortteja + muitakin. Nytkin on kortit teon alla. Itse säästän periaatteessa kaikki joulukortit ainakin seuraavaan jouluun, tietää keneltä on tullut joulutervehdys=laittaa myös itse. Laitan kyllä varmaan kortteja huomattavasti enemmän kuin saan. Mut ilo on kokonaan minun puolellani. Kortteja vois tietty kierrättää eli leikkais kivat kuvat irti ja liimais valmiisiin korttipohjiin (olettaen, että leikattava kortti olis siisti).

Yhteistyössä