Arvon matalalibidoiset naiset, suostutteko silti seksiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neitivielä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neitivielä

Uusi jäsen
21.03.2012
3
0
1
Kysymykseni on osoitettu niille naisille, jotka ovat se haluttomampi osapuoli parisuhteissaan.

Miten on, kykenettekö rakastelemiseen ihan vain miehen huviksi, vaikka itseä ei (useimmiten) haluta?

Olen itse alhaisen seksivietin omaava nainen (ei lapsia), ja se on aina tuottanut ongelmia parisuhteissani. Nyt olen kuitenkin löytänyt niin ihanan miehen, että olen päätynyt seksiasioissa hänen kanssaan kompromissiin, mikä on pari kertaa viikossa.

Mutta aggressio tuntuu kasautuvan, kun joudun mukautumaan hänen toiveisiinsa! Itse en halua seksiä lähes koskaan, vaikka saankin orgasmeja. En halua seksiä, koska se ei vain koskaan tule itsestään mieleeni, EIVÄTKÄ ORGASMIT OLE KAIKEN SEN AJAN JA VAIVAN ARVOISIA.

Miten tästä aiheutuvan kiukun voisi niellä? Vai olenko ainoa, jolla seksiin myöntyminen tuottaa negatiivisia ajatuksia? Kiitos!

Olen itsekin aiemmin harrastanut seksiä vain miehen halujen takia ja saadakseni ukon rauhoittumaan edes hetkeksi. Se parisuhde kuihtui kasaan parissa vuodessa. Nykyisen mieheni kanssa seksi sujuu, vaikken ole koskaan orgasmeja toisen kanssa saanutkaan, enkä saa hänenkään kanssa. Jostain syystä mieheni vaan saa minut haluamaan, vaikken edes tuntisi olevani yhtään sillä tuulella. Kyllä se sujuu, jos on tarpeeksi hyvä mies. ;) Ellei tietysti puhuta jostain hormonitason häiriöstä...

Eikö kyvyttömyys nauttia seksistä tai krooninen haluttomuus olisi reilua kertoa kumppaniehdokkaalle mahdollisimman varhaisessa vaiheessa seurustelua?

Tosin miehenä en näe edes mitään mahdollisuutta sellaisen suhteen menestykselle, jossa toinen osapuoli antaa joko säälistä tai vain suhdetta ylläpitääkseen. Sehän on melkein sama kuin ostaisit ukolle fleshlightin ja sanoisit, että hoitele ittes tuolla. Paitsi että fleshlight voi kenties olla parempikin kuin haluton aito tavara.

Kuulostaapa tutulta :( En ollut aiemmin juurikaan halukas sekstailemaan, lähinnä velvollisuudentunnosta tuli jalkoja levitettyä, milloin useammin, milloin harvemmin (ja varsinkin harvemmin...). Miestä asia ahdisti, mutta kun ei kiinnostanut, niin ei kiinnostanut! Joskus kännissä saatoin tehdä itsekin aloitteen, mutta muuten aloite oli aina miehen heiniä, ja tuli valitettavan usein torjutuksi. Ihme sinänsä, että meillä on kaksi lasta...Asiasta tuli useasti riitaa ja alkuaikoina suhde oli monta kertaa katkolla tämän takia. Olin vaan jotenkin niin jumissa itseni kanssa, että seksi ei kiinnostanut eikä ollut mitään himoa sitä harrastaa. En edes tiedä, mistä "vaiva" johtui, mutta se todellakin söi parisuhdetta :'( Toisaalta olisin halunnut haluta, mutta kun niitä haluja ei ollut, niin enpä osannut tehdä asialle mitään. Ja sitten tylysti laskeskelin, että nyt on jo edellisestä kerrasta sen verran aikaa, että pakkohan se on suostua... Kuulostaa karulta, mutta näin se meni.

Liekö kevät, hormoonikierukka vai 2½ vuoden (! Juu-u, todellakin!!!!) selibaatti tehnyt tehtävänsä, mutta viikko sitten koin jonkin käsittämättömän seksuaalisen heräämisen :p Suomeksi sanottuna panettaa koko ajan! Minä, joka en ennen edes juuri seksiä ajatellut enkä voinut käsittää masturbointia, käyn parhaimmillaan (vai pahimmillaan) sormella kolmekin kertaa päivässä (töissä, koulutuksen kahvitauolla, kotona sängyssä yksin ollessani, ihan missä vaan saan yksityisyyttä) ja miehen kimpussa olen kuin kiimainen kissa. Mies tykkää, vaikka ihmeissään asiasta onkin, kuten olen minäkin...

Varsinainen vastaus siis lyhykäisyydessään: tilanne saattaapi muuttua, joten toivoa on :D Toivon sitä sinullekin, koska nyt on jotenkin erittäin vapautunut olo ja tuntuu ihanalta haluta itsekin. Toisen läheisyydestä saa paljon enemmän energiaa, voimaa ja lämpöä, kun on päässyt oman rajoittuneisuutensa ylitse. Valitettavasti en osaa neuvoa, kuinka se tehdään... :(

Tsemppistä ja ihanaista kevättä!

• Tykkää
Reactions: SPS
Kiitoksia mielipiteiden ja kokemusten jakamisesta!

En tosiaan ole hennonnut vielä tätä juttua kokonaisuudessaan miehelle selvittää, koska hänelle siinä on kyse rakkauden ihmeellisimmästä näyttämistavasta (kunpa voisin ajatella noin itsekin, mutta mieli vain ei vuosien yrittämisen jälkeenkään käänny siihen suuntaan - saati sitten ruumiilliset halut). Olen kyllä kiertäen kysynyt, että mitä jos sattuisinkin olemaan täysin rakasteluhaluton. Siihen hän on vastannut, että hän rakastaa minua ja olisi siinä tapauksessa kanssani ilman seksiä, jos niin haluan.

MUTTA! En halua sitoa viriiliä, rakastamaani miestä seksittömyyteen! Parissa vuodessa hän olisi jo varmaan onneton. Mene tässä sitten naimisiin asioiden ollessa näin (en siis totisesti uskalla mennä tästä erilaisuudestamme johtuen). Kissa siis nouskoon pöydälle... Joutunen sanomaan elämäni miehelle hyvästit.

Mutta että velvollisuusseksiä mieheni pitämiseksi itselläni - ei ikinä! Te haluja omaavat ihmiset ette varmaan voi kuvitellakaan, miten kurjalta se tuntuu...

Ellen tosiaan kykene muuttumiseen, kuten joku vastanneista. Sitä odotellessa?

Yhteistyössä