arvatkaa mitä tein äsken

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naisenergiaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

naisenergiaa

Jäsen
08.03.2010
98
0
6
aloin leipomaan mokkapaloja ja tein kuorrutteen siihen päälle jota aloin maistelemaan ja maistelemaan ja maistelemaan....lopulta söin himoissani paljaaltaan koko kuorrutteen...nyt on ihan vaan vähän :x olo eikä tee mieli mokkapaloja ollenkaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja naisenergiaa:
aloin leipomaan mokkapaloja ja tein kuorrutteen siihen päälle jota aloin maistelemaan ja maistelemaan ja maistelemaan....lopulta söin himoissani paljaaltaan koko kuorrutteen...nyt on ihan vaan vähän :x olo eikä tee mieli mokkapaloja ollenkaan :D

Tuo lause "lopulta söin himoissani paljaaltaan koko kuorrutteen" kuulostaa jotenkin pervolta :D

 

Kääk! Siis pellillisen kuorrutteen?
On takuulla huono olo :D :D

teitkö mokkapalat tällä ohjeella:
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/64653/Mokkapalat

ihan petollisen hyvää ;)
 
mä oon kans joskus vedelly sitä aimo-annoksen.

kerran tain sen yhen satsin ja kuorrutin pellin, sitten tasasin reunat ja aloin sitä valunutta kuorrutetta maistelemaan. piti sitten tehdä uusi satsi sitä kurrutetta ja dipata niitä reunoja siihen sössöön... UPS.
 

Yhteistyössä