aloin leipomaan mokkapaloja ja tein kuorrutteen siihen päälle jota aloin maistelemaan ja maistelemaan ja maistelemaan....lopulta söin himoissani paljaaltaan koko kuorrutteen...nyt on ihan vaan vähän :x olo eikä tee mieli mokkapaloja ollenkaan 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja naisenergiaa:aloin leipomaan mokkapaloja ja tein kuorrutteen siihen päälle jota aloin maistelemaan ja maistelemaan ja maistelemaan....lopulta söin himoissani paljaaltaan koko kuorrutteen...nyt on ihan vaan vähän :x olo eikä tee mieli mokkapaloja ollenkaan![]()