Mä en leivo enää koskaan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja all day long
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

all day long

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
1 251
0
36
Pitkästä, pitkästä aikaa aloin leipomaan tänään aivan innokkaana. Hyviä ohjaita ei tuntunut löytyvän, niin tein sitten muffineita, niin kuin muistelen ohjeen menevän. Ens itten vissiin muistanutkaan aivan oikein, ensiksikin ne lässähti, päällys kovaksi eikä ne meinaa irrota paperista! Tympeetä. Mokkapaloja tein, niin juu. Mulla loppui tomusokeri kesken, eli liian vähän siihen kuorrutukseen. Tyttö on päiväunilla, ei pysty lähteen kauppaankaan. No, jospas sen vois tehdä myöhemmin vaikka, sulattais sen rasvan uudelleen, vaikka siellä jo osa t.sokerista onkin...
No, onneksi marjapiirakka onnistui ja sitä tässä kahvin kera mutustan :p
 
Minä en koskaan uskalla leipoa "omasta päästäni" (miltä sen nyt maistuiskaan :D ) vaan tarkistan aina aineitten suhteet ja mitat ohjeista =) Vaikka muuten kokkaan näppituntumalla.
 

Yhteistyössä