Arvatkaa mitä mä haluaisin tällä hetkellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sininen on taivas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sininen on taivas

Vieras
Haluaisin todella paljon..

Saada vielä yhden vauvan :'(

ja tiedän että on ihmisiä jotka haluaisivat sen ensimmäisenkin, mutta kun mä en voi tälle ikävälle mitään. Sattuu, sattuu ihan kamalasti ja sen vauvan saaminen ei ole mikään helppo juttu meille. Ei ole ollut aiemminkaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 23:46 Sininen on taivas kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 23:45 TheSimpsons kirjoitti:
No höh... :hug: montakos lasta ootte jo saaneet..?

Kolme
Niin siis voihan se silti tuntua että joku puuttuu... Eikö mies sitten halua enempää? Meille nyt kolmas tulossa ja ollaan vähän puhuttu että tämä on viimeinen raskaus... Toisaalta haikeeta, toisaalta hyvä päätös, kun kumpikin samaa mieltä... Pelkään vaan että mun mieli muuttuu joskus :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 23:50 TheSimpsons kirjoitti:
\
\

Kolme
Niin siis voihan se silti tuntua että joku puuttuu... Eikö mies sitten halua enempää? Meille nyt kolmas tulossa ja ollaan vähän puhuttu että tämä on viimeinen raskaus... Toisaalta haikeeta, toisaalta hyvä päätös, kun kumpikin samaa mieltä... Pelkään vaan että mun mieli muuttuu joskus :whistle:

Ei mies ole lapsen tuloa vastaan, mä en vaan ole kovin hedelmöittyvää sorttia. Olen ollut lapsettomuushoidoissakin jo aikaisemmin (ennen kuin sain toisen ja kolmannen lapsen), enkä enää millään jaksaisi sitä rumbaa. Se kuluttaa oikeasti henkisesti ihan hirveästi, nytkin kyllä syön lääkettä jonka pitäisi auttaa näissä ongelmissa, mutta ei se näytä muuta tekevän kuin tasaavan hivenen kiertoa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 23:53 Sininen on taivas kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 23:50 TheSimpsons kirjoitti:
\
\

Kolme

Ei mies ole lapsen tuloa vastaan, mä en vaan ole kovin hedelmöittyvää sorttia. Olen ollut lapsettomuushoidoissakin jo aikaisemmin (ennen kuin sain toisen ja kolmannen lapsen), enkä enää millään jaksaisi sitä rumbaa. Se kuluttaa oikeasti henkisesti ihan hirveästi, nytkin kyllä syön lääkettä jonka pitäisi auttaa näissä ongelmissa, mutta ei se näytä muuta tekevän kuin tasaavan hivenen kiertoa.
Mä en tiedä noista mitään... :ashamed: voin vaan kuvitella kuinka tuskaista on toivoa ja odottaa että tärppäis... Onnea yritykseen, toivottavasti saatte vielä toivomanne..!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 00:00 vieras kirjoitti:
Onhan sulla jo 3. Moni toivoo ekaa.

Anteeksi. Oletin ettei minun kaipuuni ole keneltäkään pois, näköjään olin väärässä. Eikä lapsen saanti ole ollut meille koskaan helppoa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 00:02 TheSimpsons kirjoitti:
Mä en tiedä noista mitään... :ashamed: voin vaan kuvitella kuinka tuskaista on toivoa ja odottaa että tärppäis... Onnea yritykseen, toivottavasti saatte vielä toivomanne..!

Kiitos silti vastauksistasi :hug:

Yhteistyössä