Arvatkaa kuka saa alkaa järjestämään häitä? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="diu";22010760]Huoh, ehket oo kun et oo lyhyt. Tässä tais olla puhe sellaisista, joiden pituus on alle 159, ne on mun mielest lyhyitä ja ite oon 158.[/QUOTE]
Puhumattakaan niistä, jotka ovat alle 145 senttisiä :)

Onnea oikein paljon!!

Mutta jäin miettimään, että sanoit, että toista tilaisuutta ei tuu.. Että eikös sulla oo poikakin? Mitäs jos hän joskus toivoisi sinun osallistuvan häiden valmisteluun?

[QUOTE="Lilli";22011186]Onnea oikein paljon!!

Mutta jäin miettimään, että sanoit, että toista tilaisuutta ei tuu.. Että eikös sulla oo poikakin? Mitäs jos hän joskus toivoisi sinun osallistuvan häiden valmisteluun?[/QUOTE]

Pojalla on isä elossa toisin kuin tyttärellä.
(Eli varmaan auttaa siinä sitten)

Sori Keittis et sekaannuin vastaamalla...

Ja ONNEA häiden järjestelyyn + paljon hermoja =)

959366uf5b2gdd2a.gif

Onnea paljon kaikille! Ja ihania järjestelyjä. Minusta on kiva että nuoret ovat alkaneet taas mennä naimisiin, eivätkä odota sinne kolmenkymmenen päälle.

ps. meidänkään suvussa eivät lyhyet (tai pitkät) ole kärsineet minkäänlaisesta pituusrasismista. osalla lyhyistä naisista on lyhyet miehet (naiset 150 cm molemmin puolin, miehiä 170 sentistä aina kahteen metriin), osalla pitkät, mutten ole kenekään kuullut pitävän pituutta mitenkään rajoittavana tai rajaavana tekijänä. Ihan uusi ajatus minulle.

Kaikki mun alle 160 senttiset miespuoliset serkkuni ovat edelleenkin sinkkuja ja lapsettomia, joten mun mielestä on ihan pötypyhetta väittää, että pituudella ei olisi mitään merkitystä. Kuopus on riipin raapin ylittänyt maagisen 170 sentin rajan, mutta kuopus nyt ei aiokaan erityisemmin etsiä puolisoa suomalaisista naistsa. Spädä mikä spädä. Ihan kiva, jos sellainen löytyy, mutta jos ei löydy, niin on niitä naisia muuallakin kuin Suomessa. Ja esikoisella tietty vielä ihan toisenlainen juttu, kun ei itsekään ole yli 146 senttinen :D

[QUOTE="Miia";22011006]Onnea sulle ja tyttärellesi!

saanko kysyä onko poikasi miten pitkä?[/QUOTE]
Mn poika on vai 172 cm pitkä. Sukuvika. Kuuluu kuitenkin suvun pisimpiin miehiin,. Ja tuola pituudella käsittääkseni on ihan mahdollisuus päästä Hornetin puikkoihin, joten ei ihan paha sekään vaihtoehto.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22011290:
Kaikki mun alle 160 senttiset miespuoliset serkkuni ovat edelleenkin sinkkuja ja lapsettomia, joten mun mielestä on ihan pötypyhetta väittää, että pituudella ei olisi mitään merkitystä. Kuopus on riipin raapin ylittänyt maagisen 170 sentin rajan, mutta kuopus nyt ei aiokaan erityisemmin etsiä puolisoa suomalaisista naistsa. Spädä mikä spädä. Ihan kiva, jos sellainen löytyy, mutta jos ei löydy, niin on niitä naisia muuallakin kuin Suomessa. Ja esikoisella tietty vielä ihan toisenlainen juttu, kun ei itsekään ole yli 146 senttinen :D

Joo minä puhuinkin vain naisten pituudesta, luulin että kyse oli siitä, ettei muka lyhyet naiset kelpaisi suomalaisille miehille. Tosin meidän suvun lyhyet miehet ovat onneksi löytäneet lyhyet vaimot itselleen (ja saavat lyhyitä lapsia), ja toisaalta miehen suvun pitkät naiset ovat onneksi löytäneet miehet itselleen, ja totisesti toivon että uusikin polvi löytää (tytön serkkutyttö 185 cm, oman tytön ennuste 185-190 cm).

Mul on kieltämättä ollut huono tuuri miesten suhteen, kaikki pitkät ja pitkä sääriset ystävät on löytäneet aina uuden kumppanin. Itellä flaksi on käynyt kerran vuosisadassa. Tosin vika voi olla pärstässäkin. Olen huomat 156 cm pitkä. Isä ja veli on 172cm ja 175cm pitkät ja heil kyl kävi flaksi.

Olen sellanen 155-158 cm pitkä mitasta riippuen. Jenkeissä pitivät niin piskuisena, että gyneni oli sitä mieltä, että alatiesynnytys ei ole mahdollinen. Molemmat exät sellasta 190 cm suunnilleen. Pitihän jälkikasvulle hankkia ne pituusgeenit jostain!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22011335:
Mn poika on vai 172 cm pitkä. Sukuvika. Kuuluu kuitenkin suvun pisimpiin miehiin,. Ja tuola pituudella käsittääkseni on ihan mahdollisuus päästä Hornetin puikkoihin, joten ei ihan paha sekään vaihtoehto.

Minä olen saanut paljon virnuilua osakseni: äitini on "miehenmittainen", yli 180 cm ja äijä nipin napin 164 cm... kymmenisen senttiä minua matalampi. Vaan väliäkös tuolla? Äijällä on ollut parimetrisiäkin naisia, "ku naisen saa kaadettua, ei pituudella oo väliä":laugh:

Mun paras ystäväni on noin 149 senttinen, saattaapi oikeasti olla lyhyempikin. Ja sillä ei kyllä ole ikinä ollut vaikeuksia miesten suhteen, päin vastoin siihen ollaan oltu aina ihan hulluina, koko ajan saanut hätistellä miehiä kauemmas. Että ei se pituudestakaan kiinni ole :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22010652:
Mä olen törmännyt tuohon pituusrasismiin jo yli 30 vuotta. Ehkä mulla on siten vaan käynyt helvetin huono tuuri. Nuoruuteni kasvoja on moni ihastellut ja kasvoillani aikoinaan jopa voitin palkintojakin. Että en mä nyt mikään ihan paskahuussin seinästä repäistykään ollut. Mutta kylä aika harvassa on ne miehet. jotka mieltyvät itseensä nähden kääpiöihin, Plus ottavat päälle vielä puolison mahfollisen fyysisen vammankin.

olen 162cm pitkä ja mulla on ystäviä jotka on viälä lyhyempiä,en ole ikinä kohdannut pituus rasismia miehiltä tai muualla

Yhteistyössä