AavikonNorsu
rokkimamma on 26Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimama:http://www.aijaa.com/v.php?i=3895373.jpg
ja profiilissa toinen, mutta huonohko...
rokkimamma on 26Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimama:http://www.aijaa.com/v.php?i=3895373.jpg
ja profiilissa toinen, mutta huonohko...
Eip. Ja tosiaan, auryn ei ole 23v. Sen voin sanoa.Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:no vibls tai mikä olitkaan. olet 24 auryn 23
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:No töissä on pahin ollu 35 v et ei ollu edes vielä törkee. Kurppa mikä kurppa :xAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Jiihaa! Mie olin varma, että se on joku 26:n ja 30:n välil ja joutuisin käymään läpi ne, ennen ku menee oikein. Sori tuo törkee 31v.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Susta väittäisin 25 v
Enpäs ole.Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:23Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Kuva on profiilissa.
Eihän ne arvaa jotka tietää???
Mie oon. Toukokuussa 28.Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:sit en enää tiijä..oote molemmat 27 |O
no olet kyllä profiilikuvassas hiton nuoren näköi..laitas toinen kuvaAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Mie oon. Toukokuussa 28.Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:sit en enää tiijä..oote molemmat 27 |O
Mä enAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Mie oon. Toukokuussa 28.Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:sit en enää tiijä..oote molemmat 27 |O
Ei ole täl hetkel kuvia koneella. Pari formatointia takana. :/Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:no olet kyllä profiilikuvassas hiton nuoren näköi..laitas toinen kuvaAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Mie oon. Toukokuussa 28.Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:sit en enää tiijä..oote molemmat 27 |O
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
:|Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Ei ole täl hetkel kuvia koneella. Pari formatointia takana. :/Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:no olet kyllä profiilikuvassas hiton nuoren näköi..laitas toinen kuvaAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Mie oon. Toukokuussa 28.Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:sit en enää tiijä..oote molemmat 27 |O
25???Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
kröhöm, mut unohdettiin taas vallan
:'(
Sanos muuta. Tänään joutu formatoimaan mun kämmin takia. Ja eilen kun otettiin XP takasi ja heitettiin Vista menemään.Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu::|Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Ei ole täl hetkel kuvia koneella. Pari formatointia takana. :/Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:no olet kyllä profiilikuvassas hiton nuoren näköi..laitas toinen kuvaAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Mie oon. Toukokuussa 28.Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:sit en enää tiijä..oote molemmat 27 |O
26v.? Tuo on tosi söpö kuva, jossa olet lapsen kanssa. Toinen kuva on persoonallinen...Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:meikitön ja meikillinen
/URL]
Mie tiedän iän, mutta veikkaan silti 20v.Alkuperäinen kirjoittaja auryn:25???Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Ainakin sä oot tosi nätti
21Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Mie tiedän iän, mutta veikkaan silti 20v.Alkuperäinen kirjoittaja auryn:25???Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Ei täälläkäänAlkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:ei mikään noista ehdotetuista
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:25???Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
35Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän: