Olet 24.Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:No okei, tässä mie nykypäivänä.
[[/URL]
Olet 28.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kaikki varmaan tietää mun iän. :|
Olet 33.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Sulla on muuten yhtä upeen värisen hiukset kun meidän tytölläAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:siinä teille
Olet 32.Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Olen kyllä kuvan ottamisesta puoli vuotta vanhentunu..
[/URL]
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:meikitön ja meikillinen
[[/URL]
Olet 26
Olet 42.Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Ikäarvauksia voi heittää. Kuva hetken näkyvillä... Tyttökin mukana
][/URL]
Tulipa pieni kuva :/
Heinäkuussa. =)Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Ollaan samanikäsiä...millos sulla on synttärit??
No, sit oot hiukan vanhempi....mä vasta marraskuussaAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Heinäkuussa. =)Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Ollaan samanikäsiä...millos sulla on synttärit??
Öööh Tässä kuvassa siis 19vAlkuperäinen kirjoittaja Arvaan:Olet 31.Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:[/URL]
Ja tässä 27vAlkuperäinen kirjoittaja Arvaan:Olet 24.Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:No okei, tässä mie nykypäivänä.
[[/URL]
Olen tosissaniAlkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:et oo tosissas??Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Minä olen 36vuotias
mä oisin sanonu et olet n. 23v.
Niin on... Mie varsinkin oon tosi huono arvailee ikiä...Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:On kyllä tosi vaikea arvailla...muunkin kahdesta kuvasta jotka on samoihin aikoihin otettu (pari päivää välissä) on arvuuteltu 20-33 välillä
OMGAlkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Ei ihan Toisessa olen vuoden vanhempi kuin toisessa.Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:OMGAlkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Ai hitto, pitikö se ikäkin arvata No sanotaan 18v. Siinä toisessa kuvassa 15v.
Veikkaan 26?Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Saanko mäkin arvauksen, ei saa sanoa jos tietää Kuvat profiilissa.
Jos en paremmin tietäisi, sanoisin 22Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Saanko mäkin arvauksen, ei saa sanoa jos tietää Kuvat profiilissa.