arvaillanko biisejä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tigru87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tigru87

Aktiivinen jäsen
10.09.2006
3 121
0
36
siis kerrotaan vaikka kolme sanaa, asiaa, tms, mitä kappaleessa tulee esille,ja niistä pitäis sitten muiden keksiä mistä biisistä on kyse. :D Ja sovitaan että vain suomenkielisiä biisejä, helpottaa sitten vähän asiaa. :D

okei mä alotan, biisissä lauletaan tekohampaista, ojasta ja pierusta. :D
 

Yhteistyössä