N
noh.
Vieras
Minkäs verran sun mielestä sitten on 150cm pitkän naisen ideaalipaino euroopassa ja jenkeissä?
40 kg.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minkäs verran sun mielestä sitten on 150cm pitkän naisen ideaalipaino euroopassa ja jenkeissä?
40 kg.
Juu minulle kerääntyy reisiin jos jotain kerääntyy ja jostain syystä myös käsiin hiukanvaikka muuten yläosa olkapäitä myöten on helposti luinen. Lantio on vain ihan vähän leveämpi kuin hartiat, muistaakseni tyyliin sentin tai pari, vyötärö näkyy selkeästi ja varmaan näkyisi isokokoisempanakin kuten sinullakin (hyvä asia!!)
ja en ole mikään kovin rintava, tosin nyt rintsikat puristaa vähän eli ehkä sinne sitten kerääntyisi??
Minäkin taidan olla joku välimuoto. Laittaisin kuvan, mutta kun selailin blogiani niin kaikissa oli vähän liian löysiä vaatteita eikä niistä näy.![]()
Minne mä tuun?!Mitä sitä runkkaamaan. Tuu tänne.
Mä oon pk-seudulla. Tarkemmin sano tässä.Minne mä tuun?!
![]()
Joo bmi mukaan 40kg on eurooppaisen ideaalipaino. Jenkin ideaalipaino muutama kilo enemmän.
Ootko kumminkin tietoinen, että bmi ei kuvaa kovin hyvin todella lyhyitä >150cm, todella pitkiä 170<cm, eikä hieman/paljon lihaksikkaita ihmisiä?
Tiedätkö, miksi normaalipainon bmi rajat on hyvin laajat, joka 15-20kg? Pohdi sitä. Mitäs vastaat?
BMI toimii 145-185 cm pituisilla aikuisilla naisilla ja 17,5 on ideaalinen suhde pituudesta riippumatta. Kaavojen ns. normaalipainon rajat ovat hyvän mielen rajoja joilla ei ole mitään tekemistä ideaalipainon kanssa.
Ideaalipaino tarkoittaa terveyden kannalta optimaalinen ruumiinrakenne jolloin keskivartalossa ei ole ylimääräistä rasvavarastoa.
Täyttä potaskaa! Ruumiinrakenne vaikuttaa myös. Itse olen 155 cm pitkä. Painon pudotessa aiemmin loppuivat mm. kuukautiset 45 kilossa ja sen alle eli se siitä terveellisyydestä! Palasivat kun tuli pari kiloa (tarkoituksella) takaisin. Normaali painoindeksi on 20-24.99. Mistä hitosta tuon BMI 17 oikein repäisit?!?!?
T. Lääkäri
Onx sul edes jonkinverran ylimääräistä lihaa?Mä oon pk-seudulla. Tarkemmin sano tässä.![]()
On jonkun verran. Ja isot tissit.Onx sul edes jonkinverran ylimääräistä lihaa?
Mee like,love chubby girls!
Mut ainakaan et olis kaukana,saako sun rinnoille tulla?
BMI toimii 145-185 cm pituisilla aikuisilla naisilla ja 17,5 on ideaalinen suhde pituudesta riippumatta. Kaavojen ns. normaalipainon rajat ovat hyvän mielen rajoja joilla ei ole mitään tekemistä ideaalipainon kanssa.
Ideaalipaino tarkoittaa terveyden kannalta optimaalinen ruumiinrakenne jolloin keskivartalossa ei ole ylimääräistä rasvavarastoa.
17,5 on eurooppalaisen naisen ideaalipainoindeksi. Amerikassa vastaava luku on 18,5.
Ainoastaan typerys vetoaa painoindeksiin.
Typerintä puppua mitä ihmisille on syötetty ja näemmä se uppoaa toisiin kuin veitsi voihin.
Oikeasti, painoindeksi ei kerro ihmisen laardin määrästä sitten yhtään mitään.
BMI on 17,5 - 18,4 on kylläkin keskivaikea aliravitsemustila. Eli sun mainitsema ideaalipaino ei ole kyllä missään tekemissä terveyden kanssa. Bmi 18,5 on jo sitten normaalipaino ja minun tapauksessani tämä on 55kg.
Oikeasti, painoindeksi ei kerro ihmisen laardin määrästä sitten yhtään mitään.
Samanpituisten ihmisten luusto ja sisäelimet painavat aina saman verran (+- sadan gramman tarkkuudella) joten normaalilla lihasmassalla varustetulla ihmisellä BMI kertoo käytännössä rasvan määrän.
On sanomattakin selvää että BMI ei toimi kehonrakentajilla joilla on selvästi poikkeava lihasmassa.
Ja meinaat, että kehonrakentajat on ainoa porukka, joilla lihassamassa on "poikkeava"?
Kuules, mä voin kertoa sulle, että on ihmisiä, jotka liikkuu ihan perkeleesti ja niiden painoindeksi on 19, mutta rasvaprosentti 30. Sitten on niitä, jotka ei tee pahemmin mitään merkittävää, mutta niiden painoindeksi on 25 ja rasvaprosentti alle 20.
Muilla kuin kehonrakentajilla kehon rasvaprosentti on suoraan verrannollinen BMI-indeksiin.
Liikuntaa harrastavan ja penkkiurheilijan lihasmassassa on vain muutaman kilon ero mikä näkyy muutamana desimaalina BMI-luvussa. Kymmenet kilot rasvaa näkyy sen sijaan suoraan BMI:stä.
Tämä oli kyllä koomisinta paskaa, mitä olen kuuna päivänä kuullut
Jos et ole trolli, niin voi luoja!
Lihasmassa ei olennaisesti vaikuta kehon rasvaprosenttiin. Ylimääräisen rasvan määrä vaikuttaa. Kiva jos osaat repiä huumoria tästä väitteestä.
Sinun BMI on 31,1 ja rasvaprosentti 43%. Tavoite on BMI 17,5 ja rasvaprosentti 23% jolloin ja painat 52 kg eli olet ideaalipainossa ja valmis missikilpailuun.
Lihasmassa ei olennaisesti vaikuta kehon rasvaprosenttiin. Ylimääräisen rasvan määrä vaikuttaa. Kiva jos osaat repiä huumoria tästä väitteestä.
Lihasmassan ja rasvamassan välinen suhde kertoo kehon rasvaprosentin. Lihasmassa vaikuttaa olennaisesti kehon painoon. Usein missin ja urheilua paljon harrastavan naisen lihasmassan ero voi olla jopa 10kg, ja kumpainenkin ovat hoikkia, ei kehonrakentajia. Näin oli ennen missimaailmassa. Nykyään missitkin suosivat urheilijamaista kroppaa ja painavat täten enemmän, kuin ennen. kts viime vuoden missit.
Viimeisen 20 vuoden aikana missien rasvaprosentti on ollut 20 ja 25 välissä ja BMI 17,5. Tätä alhaisempi rasvaprosentti ei näytä hyvälle koska naiselliset muodot katoavat.
Sinun ylipaino ei johdu lihasmassasta vaan siitä että kehossasi on 44 kiloa ylimääräistä rasvaa.
Vaikka sinä väittäisit mitä, on minun kehonkoostusmus mitattu kuntosalilla ja tulos on keskivertoa lihaksikkaampi nainen.