Ärsyttävää, tokaluokkalainen on vaihtanut kenkänsä pienempiin!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sikke1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sikke1

Aktiivinen jäsen
17.08.2004
4 133
0
36
Tosi kiva, kun likan Kuomat on vaihtuneet koulussa tai uimahallissa |O Sunnuntaina hokasin itse, että on väärät kengät, kun vein niitä illalla kuivumaan. Kuomat on 2 numeroa pienemmät. Meidän likka ei ollut itse huomannut mitään :whistle: Omansa kengät oli yhden numeron liian isot. Koulussa ovat kyselleet kenkien perään samoin soitin uimahalliinkin asiasta. Meidän likan kengissä on nimet. Vieraissa ei ole mitään :/

Tätähän sattuu. Pikkusiskon ja kahden muun tytön kengät olivat menneet kertakaikkiaan sekaisin, jokaisella oli vieläpä eriparikengät! Tästä joku vuosi aikaa, ala-asteen ensimmäisillä luokilla kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Tätähän sattuu. Pikkusiskon ja kahden muun tytön kengät olivat menneet kertakaikkiaan sekaisin, jokaisella oli vieläpä eriparikengät! Tästä joku vuosi aikaa, ala-asteen ensimmäisillä luokilla kuitenkin.

Tosi inhottavaa. Mä haluan ehdottomasti likan kengät takaisin, kun ne oli ainoat talvijalkineet nahkakenkien lisäksi. Pojalta on jäänyt kyllä kahdet Kuomat tuota 36 kokoa mitkä likka toi koulusta tai uimahallista.

Yhteistyössä