.. ja vanhat vaatteet roikkuu päällä. Ne uudetkin mitkä alkukesästä ostin :snotty: Ja ne vanhat housut mitkä ei ennen menny kiinni, ei pysy päällä ilman vyötä.
Toisaalta taas, ne kivat (ja vähät) vaatteet jotka on ostettu ennen lihomista, mahtuu vihdoin taas päälle!
Ei oo helppoa. Pitäisköhän lotota tänään, että sais ostettua ihan uuden vaatevaraston? :xmas:
Toisaalta taas, ne kivat (ja vähät) vaatteet jotka on ostettu ennen lihomista, mahtuu vihdoin taas päälle!
Ei oo helppoa. Pitäisköhän lotota tänään, että sais ostettua ihan uuden vaatevaraston? :xmas: