Ärsyttävää. Paino on pudonnut 10 kiloa...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mrsCullen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mrsCullen

Aktiivinen jäsen
22.06.2005
5 194
0
36
.. ja vanhat vaatteet roikkuu päällä. Ne uudetkin mitkä alkukesästä ostin :snotty: Ja ne vanhat housut mitkä ei ennen menny kiinni, ei pysy päällä ilman vyötä.
Toisaalta taas, ne kivat (ja vähät) vaatteet jotka on ostettu ennen lihomista, mahtuu vihdoin taas päälle! :D

Ei oo helppoa. Pitäisköhän lotota tänään, että sais ostettua ihan uuden vaatevaraston? :xmas:
 

Similar threads

L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L

Yhteistyössä