V
vierailija
Vieras
Robottihan sen ekan moderoinnin tekeeÄlkää antako trollille valtaa. Antaa sen riehua aikansa. Se kyllästyy kyllä kun ei tehoa ja ihmiset vaan jatkaa kirjoitteluaan. Muutaman klikkauksen jaksaa aina painaa ja etsiä taas keskustelut.
Siihen asti annetaan moden hoitaa hommansa, ja toivotaan että keksivät tavan saada nämä suvakit pois trollailemasta.