T
trin
Vieras
Pakkoko sen oli olla kissa... eläin kun on viaton. Olisi mieluummin ollut vaikka joku oikea sika eli joku äijä. Hmm, en tähän hätään osaa edes nimetä ketään.........?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Noo, pakko myöntää, että hymyilytti ton masokistin kommentti.![]()
![]()
juu
Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:mua nauratti vähäsen... :ashamed: