Suhteellisen törkeä vitsi, ei heikkohermoisille tms.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vicy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pakkoko sen oli olla kissa... eläin kun on viaton. Olisi mieluummin ollut vaikka joku oikea sika eli joku äijä. Hmm, en tähän hätään osaa edes nimetä ketään.........?
 

Similar threads

A
Viestiä
57
Luettu
10K
Aihe vapaa
Huonoja, todella huonoja...
H

Yhteistyössä