Huonojen (mutta hauskojen) vitsien ketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
funny-pictures-auto-joke-trollface-479315.jpeg
 
[QUOTE="a p";30220980]Sadisti, masokisti, murhaaja, nekrofiili, eläimiinsekaantuja ja pyromaani istuivat iltaa hiljaisuuden vallitessa, jokseenkin ikävystyneinä kaikki.
Eläimiinsekaantuja ehdotti yllättävästi, että hehän voisivat sekstata kissan kanssa.
Joo sekstataan kissan kanssa ja sitten kidutetaan sitä?, sanoi sadisti.
Sekstataan kissan kanssa, kidutetaan sitä ja sitten tapetaan se?, murhaaja huusi innoissaan.
Sekstataan kissan kanssa, kidutetaan sitä, tapetaan se ja sekstataan sen kanssa uudestaan?, ehdotti nekrofiili.
Sekstataan kissan kanssa, kidutetaan sitä, tapetaan se, sekstataan sen kanssa uudestaan ja lopuksi poltetaan se!?, hekumoi pyromaani.
Hetkeksi tuli taas hiljaista, kunnes masokisti avasi suunsa ääni odotuksesta väristen: Miau?


:-D[/QUOTE]

:laugh:
 
Brungbergin suukkoja kuljettanut kuorma-auto ajoi ojaan ja kaatui. Kuskina ollut tummaihoinen mies katseli tielle levinneitä pusuja avuttomana, kun paikalle pyyhälsi suomalais mies ja alkoi vimmatusti talloa pusuja. Paikalle saapui myös toinen mies, joka kysyi mitä tapahtuu?
-Helvetti, ala säkin talloa! Yks on jo kuoriutunut!
 
Montako syöpäsairasta tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Kymmenen: yksi ruuvaa lampun paikalleen ja yhdeksän kertoo, kuinka rohkea ihminen hän on.

Mikä on pedofiilien mielestä paras osa Halloweenia? Kotiinkuljetus.

Mikä on parempaa kuin olla naisten tenniksen maailmanlistan ykkönen? Seisaaltaan kuseminen.

Mitä eroa on eurolla ja juutalaisella? Jos joku polttaisi kuusi miljoona euroa, välittäisin.
 
[QUOTE="a p";30220980]Eli tänne ne huonoimmat ja mauttomimmat vitsit jotka ovat sinua naurattaneet. Tässä oma lempparini:

Sadisti, masokisti, murhaaja, nekrofiili, eläimiinsekaantuja ja pyromaani istuivat iltaa hiljaisuuden vallitessa, jokseenkin ikävystyneinä kaikki.
Eläimiinsekaantuja ehdotti yllättävästi, että hehän voisivat sekstata kissan kanssa.
Joo sekstataan kissan kanssa ja sitten kidutetaan sitä?, sanoi sadisti.
Sekstataan kissan kanssa, kidutetaan sitä ja sitten tapetaan se?, murhaaja huusi innoissaan.
Sekstataan kissan kanssa, kidutetaan sitä, tapetaan se ja sekstataan sen kanssa uudestaan?, ehdotti nekrofiili.
Sekstataan kissan kanssa, kidutetaan sitä, tapetaan se, sekstataan sen kanssa uudestaan ja lopuksi poltetaan se!?, hekumoi pyromaani.
Hetkeksi tuli taas hiljaista, kunnes masokisti avasi suunsa ääni odotuksesta väristen: Miau?


:-D[/QUOTE]

Mut ei kai noi sais kiksejä toistensa leivisköistä? Ihan hauska, mutta ihan hirrrveenhirrrrveen epärealistinen. O_O
 
[QUOTE="M33";30227838]Montako syöpäsairasta tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Kymmenen: yksi ruuvaa lampun paikalleen ja yhdeksän kertoo, kuinka rohkea ihminen hän on.

Mikä on pedofiilien mielestä paras osa Halloweenia? Kotiinkuljetus.

Mikä on parempaa kuin olla naisten tenniksen maailmanlistan ykkönen? Seisaaltaan kuseminen.

Mitä eroa on eurolla ja juutalaisella? Jos joku polttaisi kuusi miljoona euroa, välittäisin.[/QUOTE]
nostan ketjua
 

Yhteistyössä