Ärsyttää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

iipa

Aktiivinen jäsen
03.05.2007
3 987
0
36
Olo on ihan hirveän kauheä päätä särkee kurkku kipeä ja huonosti nukutun yön jälkeen väsyttää niin vietävästi ja pitäisi alkaa etsimään luistimia.
Saatiin kaverilta likalle luistimet pari vuotta sitten ja olivat aivan armotoman isot joten annoin ne lainaan kaverille ja nyt tuo kaveri väittää palauttaneensa ne mä en vaan muista yhtään enkä löydä niitä mistään.
Muistan kun viime syksynä oli niitä antamassa ja soviteltiin olivat vielä isot ja heidän lapselleen sopivat joten sovittiin että en niitä vielä ota ja jäivät sinne ja sen jälkeen en kyllä muista niitä nähneeni.
Nyt olen niitä yrittänyt etsiä, mutta ei vaan löydy.

Nyt toi kaveri sitten soittelee ja lähettelee sähköpostia ja kyselee olenko löytänyt niitä. Tänä aamuna viimeksi tuli kiukkuinen viesti kun en ole mitään ilmoittanut vaikka sanoin että ilmoitan heti kun löytyvät.
No kaiken huippu on se että tietää että meillä on toiset meille vielä isot luistimet niin kyselee niitäkin lainaan. No en kyl varmasti anna varsinkaan jollei niitä edellisiä löydy mistään..
voihan ne toki olla meillä en vaan muista mihin olen ne laittanut, mutta tuo jatkuva kysely alkaa ärsyttää varsinkin kun olen sanonut monta kertaa että jos ne löydän ilmoitelen heti.

Tajusinko oikein, että sait kaverilta X luistimet lainaan, jotka oli liian isot ja annoit ne sitten lainaan kaverille Y? Ja nyt kaveri X kaipailee luistimiaan.

Vai annoit teidän luistimet kaverille lainaan, joka nyt sanoo palauttaneensa ne ja haluaisi jo toiset luistimet teiltä lainaan?

Kyselepäs siltä kaverilta, että koska hän ne antoi ja missä tilanteessa, jos auttaisi muistamaan mihin ne on laitettu..

Annoin meidän lyuistimet lainaan kaverille kun olivat meille aivan liian isot. (oltiin ne saatu naapurilta meille, mutta eivät siis olleet meillä lainassa).

Mä muistan ainoan keskustelun kun antoi ne luistimet meille takaisin kun oltiin käymässä heillä ja luistimia soviteltiin ja todettiin että isot on vielä meille ja heille sopivat joten en ottanut niitä mukaan, kun selvästi he niitä vielä tarvitsivat. En tiedä muisteleeko hänkin tuota kertaa aj muistaa siis väärin, kun voi toki ollakin että on antanut ja mä en vaan muista.
Siitä olen ihan varma että viime talven oli vielä heillä ja jos sitten keväällä on antanut ei mulla ole aavistustakaan mihin olisin voinut ne työntää.
Mä en vaan viitsi mennä kyselemään siltä mitään kun on ihan selkeästi ärsyyntynyt tästä ja on sellainen ihminen jonka kanssa ei voi mennä kysymään kun kuvittelee että syytän häntä
Täytyy vain odotella että tilanne rauhoittuu ja kysyä sitten.

Yhteistyössä