Voi ei voi ei voi ei, luistimein on kadonneet :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surku

Vieras
Kesällä ne vielä pyöri vaatehuoneen lattialla ja nyt kun on talvi ja tarvitsen niin ei löydy ei niin mistään!! Varmasti joku pieni vihreä mies on vienyt minun vasta terotetut luistimet :/

Alkuperäinen kirjoittaja surku:
Kesällä ne vielä pyöri vaatehuoneen lattialla ja nyt kun on talvi ja tarvitsen niin ei löydy ei niin mistään!! Varmasti joku pieni vihreä mies on vienyt minun vasta terotetut luistimet :/

Ja kiitää niillä nyt pitkin galakshia sarvet oikosenaan!

Mies sanoi joskus, että ota ne pois sieltä lattialta pyörimästä. No olen varmaan ottanut ja laittanut hyvään talteen, kun mistään laatikosta/säkistä ei ole tullut vastaan. Nyt inhottaa. Tykkään niin kovasti luistella ja tarkotus oli lähteä lastani opettamaan tuohon vieressä olevalle luisteluradalle. Noh, etsintä jatkukoon, kun jaksais!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varmaan ne on jossain hyvässä tallessa =) Niin hyvässä, ettei niitä löydä ennen ensi kesää. Silloin on puolestaan joku kesäjuttu yhtä hyvässä tallessa.

Noin se menee kyllä aina :D Tänää mietinkin, että en varmasti löydä, mutta kun kesä tulee, ni kappas tuossa ne oli ihan silmien edessä :D

Hali ja jaksuja sinulle! Tämä kosketti minua syvästi, vaikka emme tunnekaan. Tulethan mahdollisimman pian kertomaan löytyivätkö luistimet? Jos siis jaksat. Anteeksi, jos tungettelin raskaalla hetkellä.

Yhteistyössä