Ärsyttää, V****aa,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

iipa

Aktiivinen jäsen
03.05.2007
3 987
0
36
Likalla oli tänään synttäri juhlat ja kovasti odotti isovanhempiaan.
Soitettiin mun äidille et saa kyydin. Oli menossa joulupäivälliselle ja tulee huomenna oli luulut et juhlat on huomenna ja sopinut päälekkäisen menon no ei siinä mitään sovittiin et tulee huomenna. No ei näkynyt toisiakaan isovanhempia (miehen isää ja uutta vaimoa). Ajattelin et kai ne sit huomenna tulee.
Miehen veli soitti äsken ja valitteli ettei tänään ollut ehtinyt, mut tulee huomenna. Mies siinä sit vaan tuumasi et kai ne vanhuksetkin tulee huomenna niin lanko kertoi et oli käynyt siel eilen ja olivat tänään ammulla lähdössä mökille ja tulevat ensi viikolla, kun on tän uuden vaimon tytärentyttären joulujuhlat niin sinne ovat menossa. No ei siinä mitään jos eivät ehdi, mutta olisi ollut ihan kiva jos vaikka tekstiviestin olisivat lähettäneet, etteivät pääse ei olisi turhaa pieni odottanut.

Tää ei ole eka kerta kun jättävät tulematta tai tulevat miten sattuu (1v synttäreille klo21 illalla), mut tämä on viimeinen kerta kun saavat kutsun.
Lapset on 6v ja 5v niin kerran ovat vaivautuneet paikalle silloin kun kutsussa mainittii.

Mua ärsyttää ja vituttaa niin rankasti, että sinne en vaivaudu enään menemään en edes jouluna.
Voipi olla jos minulle soittavat et olisivat nyt tulossa niin on mun puhelin "äänettömällä" :whistle: :whistle:

Meillä on miehen puolelta ihan samaa käytöstä. Anoppi ei ole KERTAAKAAN ollut kutsuttuna päivänä synttäreillä, aina tulevat seuraavana tai joain muuna päivänä. Siis niin ärsyttävää!! Eikä aina ole edes mitään syytä jättää tulematta sinä kutsuttuna päivänä. Ja sitten lapsi pettyy, kun eivät taaskaan tulleet ja sit lapselle sanotaan et "mummi tulee sitten seuraavalla kerralla ja on koko päivän", kun ne ovat tyyliin 5-15min maksimissaan ja sit lähtevät.

Mutta mää oon päättänyt, et ei nykyään puhuta mitään, et ois mummi tulossa lapselle ennen kuin ovikello soi. Eipähän tarvi lapsen pettyä joka kerta, kun eivät sitten jaksaneetkaan tulla. Ja toinen raukka odottaa kuin kuuta nousevaa :(

Ja nouremman ristiäisiinkin saapuivat ihan arkivaatteissa ja kaikki muut olivat juhlavissa vaatteissa. Jotenkin tuo anoppi ärsyttää mua aikalailla kaikin tavoin.. Ja kaikki pikkujutut kertyy yhdeksi niin siinäpä sitten ollaan.. ARG!

No ompa ärsyttävää. Meilläkin on yhdet kutsuvieraat joilla on ollu tapana joka vuosi tehdä jotain, esim. tulla klo 20 illalla tai jättää tulematta kokonaan.

Tuo toiminta kyllä nostaa munki karvat pystyyn, ja tulee aina kutsuja lähetettäessä mietittyä laittaakko kutsua ollenkaan kun ei milloinkaan ole hyvä aika saapua paikalle :kieh:

Meillä anoppi jätti tulematta pojan 2v juhliin kun ei kehdannut tulla oman sanojensa mukaan eli ei jaksannu ja anoppi oli sillin 52v appiukko oli töissä, mies olisi kuskannu äitinsä. Sitten jättivät tulematta pojan 3v juhliin kun en antanut heidän+5 muun tulla kaksi päivää ennen juhlia lasten nukkuma meno aikaan.
On näköjään muillakin outoja appivanhempia.

Mä voisin "adoptoida" noille uudet isovanhemmat. Meillä itse asiassa oli sellainen varamummo entinen naapuri joka "omi" noi meidän lapset, kun hänellä oli saman ikäiset tyttären lapset, mutta pitkän välimatkan takia näkivä harvoin. Päivittäin näkivät kun olin itse kotona ja hän eläkeellä niin tuli meidän kanssa hiekkalaatikolla oli aivan ihana ihminen, mutta niin kuin kaikki tietää parhaat meistä lähtee ensin. :'( :'( Syöpä vei voiton.

Yhteistyössä