Ärsyttää tuo huutispalaute-asia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

The titityy

Vieras
Eilen postitin 9 kuorta, saldo 1 palaute!!! Jee, jee...

Mikä hiivatti siinä palautteenannossa oikein on niin vaikeaa??? |O
Itse huolehdin joka ainoasta palautteet.
Kohta teen niin että palaute palautteesta, vaikka sitäkin tosi typeränä tapana pidän.

Minä vain yksinkertaisesti unohdan :| Kun olen saanut maksettua huudon, ja tuote tulee, niin koko kaupankäynti unohtuu... Olen kyllä käskenyt muistuttamaan, ja nykyään yritän olla tarkempi, saatan jopa kuukauden sisään muistaa laittaa palautetta =)

Mäkin olen huomannu ihan saman asian että ostaja/myyjä ei aina muista antaa palutetta. Itse olen pari kertaa kyllä antanu noin 1viikko myöhässä ja olen anteeksi antanu kun palautus viipyi.
Mutta kun jotku eivät lainkaan anna palautetta :headwall:

Voi...Minulla on satoja saamattomia palautteita...Ihmiset on vaan niin hutiluksia ja viitsimättömiä ja muistamattomai, etteivät kanna huolta siitä palautteesta.
Jatka porskutusta ja anna ainakin itse kaupoista palautetta kuten tähänkin asti, se on huutiksessa hyvien tapojen mukaista ja vain ja ainoastaan palautteilla pelataan, niistä näkee onko myyjä tai ostaja luotettava vai ei ja niillä voi kertoa muille mahdollisille tuleville kauppakumppaneille, minkälaisen ihmisen kanssa on tekemisissä.
Kaikki eivät vaan välitä... :|

Ja tosiaankin on harmillista että satoja palautteita on saamatta.
Jos nyt jokunen jää saamatta, niin ei se mitään.
Olisi varmaan 700-800 pistettä jos aina sen olisin saanut.

Pakko vastata tähän..itse kyllä annan aina palautteen, mutta siinä kestää yleensä n.1viikon verran, joskus laitan jo seuraavana päivänä. En ole joka päivä koneella, mutta suunnilleen kerran viikossa ihan huvin/harrastuksen vuoksi käyn huuto.netin sivuilla ja annan silloin palautteen kun samalla 'päivittelen' ja luen omat palautteet! Mun mielestä voi ihan hyvin odottaa sen viikon tai kaksi.

Eilen postitit, niin ei ole kaikki välttämättä vielä perilläkään! Ja kesällä on muutakin tekemistä, kuin istua koneella palautteita kirjoittamassa. Monilla on muutakin elämää. Tai siis huutis ei ole elämän tärkein asia.

Alkuperäinen kirjoittaja böö:
Eilen postitit, niin ei ole kaikki välttämättä vielä perilläkään! Ja kesällä on muutakin tekemistä, kuin istua koneella palautteita kirjoittamassa. Monilla on muutakin elämää. Tai siis huutis ei ole elämän tärkein asia.

No onhan ne perillä kaikki tänään kun jokainen oli tavallinen kirje.
:kieh:

Tilanne ei ole tämä ainoastaan nyt, vaan sama se oli talvella että ei se tähän kesäaikaan kuules katso yhtään.

Jos viitsii nähdä vaivaa etsiessään haluamaansa huudettavaa, maksaakin se, niin eiköhän tuota vielä viitsisi sen palautteenkin naputella. Eihän siinä mene elämästä kuin pieni hetki...

Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen:
Olis hyvä jos huutiksessa ei näkyis toisen antama palaute/piste ennen kuin on itsekin palautteen antanut ko. kauppakumppanille.

Tuo taas ei toimi negatiivistä palautetta annettaessa; eli se toinenhan voi tahallaan jättää palautteet antamatta.

Olipa kerran kiva, kun en muistanut antaa palautetta (normaalisti laitan), mutta oli sillä kertaa unohtunut. Myyjä ilmoitti sähköpostitse laittavansa minulle neutr./negan, jos en anna hänelle palautetta. Olisi pitänyt laittaa palautteeseen että uhkaili neutraalilla/negalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olipa kerran kiva, kun en muistanut antaa palautetta (normaalisti laitan), mutta oli sillä kertaa unohtunut. Myyjä ilmoitti sähköpostitse laittavansa minulle neutr./negan, jos en anna hänelle palautetta. Olisi pitänyt laittaa palautteeseen että uhkaili neutraalilla/negalla.

Tuo on kyllä ala-arvoista touhua. Pitäähän se kuitenkin olla oma asiansa antaako.
Ihmettelen vaan että miksi sen pitää olla niin vaikeaa...

mulla ei näy kaikki huutoina ostamani jutut siellä oma sivu osiossa, en pysty laittaa palautetta kaikkiin jos ei ole myyjä laittanu. outoa. oon yrittäny ettiä niitä ja saanu joihinki laitettua mut keikki ei siis näy. kysyin siitä mut ne ei vastannut

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
mulla ei näy kaikki huutoina ostamani jutut siellä oma sivu osiossa, en pysty laittaa palautetta kaikkiin jos ei ole myyjä laittanu. outoa. oon yrittäny ettiä niitä ja saanu joihinki laitettua mut keikki ei siis näy. kysyin siitä mut ne ei vastannut

Ne aina välillä katoaa, harmillista se.
Siksi kannattaakin säilyttää kohteet kirjanmerkeissä siihen asti että on palautteen antanut. =)

Ei muuten näy mullakaan. oon monesti joutunut etsimään myyjän /ostajan suljetuista kohteista kohteen ja sitä kautta laittamaan palautteen, tai jos on vielä meklarilta tullut ilmoitus kohteen sulkeutumisesta, jos oma myyntikohde, jossa linkki, ja sieltä laittamaan sitten palautteen...siis uupuu sekä omia myytyjä kohteita, ja ostettuja!

Mulla on ihan samalla tavalla, olen sähköpostilla sitten myyjille ilmoittanut tilanteen ja kommentoinut tuotetta/kauppaa samalla

Yhteistyössä