Ärsyttää nuo maajussit..on niin "hienoa" olla maalainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Mua ärsyttää kun tossa korostetaan kuinka hienoa on olla maalainen, maalaistyttö, maalaispoika jne.. Voi johtua tosin siitäkin, kun mulla on viime vuosilta vähän ikäviä kokemuksia pienen paikkakunnan maalaismiehistä... :P

mitäs pahaa tuossa on? Onhan monien mielestäkin niin hienoa olla kaupunkilainen tai mitä nyt kukanenkin on. Hienoahan se on että joku vielä maalla viihtyy. Ohjelmaa ei ole pakko katsoa.

no aika monen mielestä on niin hienoa olla kaupunkilainen ja et kehä 3 ulkopuolella ei ole elämää... miu mielestä tällä maalla vaan sujuu asiat omalla painollaan turhia panikoimatta.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Kyllä ap:kin nauttii olla maalla! Mun mieskin on maajussi. Mutta jostain syystä tuo tyyli ärsyttää. Kaikki on hienoa ja upeaa, kunhan vaan on maalta :P.

mut sehän se on ohjelman idea...HALOO!!!!Filminpätkät leikellään niin et tulee ihmisille positiivinen kuva maalaiselämästä...paitsi niille jotka tietää miten rankkaa se elo siellä oikeasti on. leivän eteen saa tehdä töitä...mut ketä kiinnostais katsoa ku maatalon isäntä marisee eukkoa ettiessään kui rankkaa on olla maalla!!!

Mä ainakin voin hehkuttaa ihan sydämmestäni, että maalla on mukavaa! En vaihtais pois. Mutta, ne jotka haluaa asua kaupungissa, ni suotakoon se heille. Jokainen tyylillään, eix jeah!

Yhteistyössä