Ärsyttää!! (Miehistä...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
Meillä on tälle illalle lapsenvahti, ja ehdotin miehelleni, että lähdettäiskö yksille. Vastaus oli erittäin tuittupäinen EI! Yleensä itse olen lähtenyt, jos mieheni on ehdottanut... Ärsyttää!!!

Mee yksin, ja ota vähän enemmän kuin se yksi ja tuuleta ittes oikein kunnolla :). Jätä mies yksin mujottomaan ja tuittuilemaan, mä ainakin menisin tollasessa tilanteessa kaverin kanssa syömään ja elokuviin, sen jälkeen vois mennä shoppailemaan. Mies sais olla yksin ja murjottaa :D.

Tuokin erittäin hyvä idea muuten, mutta sillä ei oo yhtään käteistä, ja lähin automaatti on noin 30km päässä... :/ kai tästä pitää lähtee nukkumaan, vaikkei ees väsytä :( Niin, ja pakko vielä mainita, että ukko ite meni jo yheksän aikaan nukkumaan.......

no kun en tiiä sen tilin tunnuksia, ja en tosiaan uskalla mennä sitä häiritsee enää (nukkuu).. joten pakko kai jättää toiseen kertaan, mutta kun tekis NIIIIIIIIIIIIIIIN mieli :D

no kun en tiiä sen tilin tunnuksia, ja en tosiaan uskalla mennä sitä häiritsee enää (nukkuu).. joten pakko kai jättää toiseen kertaan, mutta kun tekis NIIIIIIIIIIIIIIIN mieli :D

Mä hoidan meillä kaiken sähköisen pankkiasioinnin, joten tuollainen ongelma ei voisi koskaan kohdata minua. Välillä on nyppinyt olla vastuussa kaikesta rahaliikenteestä, mutta nytpä huomaankin, että sillä voisi olla puolensa... :P (Paitsi että mä olen meistä se joka tienaa enemmän, joten ihan sama tiedänkö sen tunnuksia vai en.)

Tarkista eikö sillä sun miehelläs ole lompakossa tai taskussa yhtään käteistä. Jos on, ei kun baanalle sieltä tyttö!

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;26297950:
Nooooooo...ööööö...toisen kerran sitten?? TAI siirrä sun tilille sen tilitä koneella??
WTF?

toivon ettei kukaan mies oikeasti ole niin tähtitieteellisen tyhmä että antaisi naiselle pankkitunnuksensa

[QUOTE="random";26298047]Mä hoidan meillä kaiken sähköisen pankkiasioinnin, joten tuollainen ongelma ei voisi koskaan kohdata minua. Välillä on nyppinyt olla vastuussa kaikesta rahaliikenteestä, mutta nytpä huomaankin, että sillä voisi olla puolensa... :P (Paitsi että mä olen meistä se joka tienaa enemmän, joten ihan sama tiedänkö sen tunnuksia vai en.)

Tarkista eikö sillä sun miehelläs ole lompakossa tai taskussa yhtään käteistä. Jos on, ei kun baanalle sieltä tyttö![/QUOTE]Joo! Varasta mieheltä rahaa ja lähde rilluttelemaan! Tyttöenergiaa!

Ei saatana. Jos täällä joku kertoisi miehen tehneen saman tempun naiselle niin kyseinen mies kivitettäisiin palstaämmien toimesta virtuaalisesti hengiltä ja sassiin ja ero olisi ainoa oikea ratkaisu koska sellaiseen epärehelliseen itsekkääseen juoppoon ei voisi ikinä luottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;26298085:
WTF?

toivon ettei kukaan mies oikeasti ole niin tähtitieteellisen tyhmä että antaisi naiselle pankkitunnuksensa

Mun mies on :D ja mä myös, sillä on mun tunnarit. Ja molemmat tiedetään toistemme tunnusluvut kortille, niin ei pääse käymään semmosia että nyt pitäis saada siirrettyä rahaa tilanteissa joissa ei onnaa.

[QUOTE="huoh";26298097]Joo! Varasta mieheltä rahaa ja lähde rilluttelemaan! Tyttöenergiaa!

Ei saatana. Jos täällä joku kertoisi miehen tehneen saman tempun naiselle niin kyseinen mies kivitettäisiin palstaämmien toimesta virtuaalisesti hengiltä ja sassiin ja ero olisi ainoa oikea ratkaisu koska sellaiseen epärehelliseen itsekkääseen juoppoon ei voisi ikinä luottaa.[/QUOTE]

VARASTETAAN??? Eipä ole ikinä tullut mieleen että varastan miehen tilitä rahaa, kun siirrän sitä laskujenmaksutilille. Enkä ikinä ole ajatellut että mies varastaa multa, kun se pyytää että siirrän sille käyttörahaa, jos sillä on oma tili nollilla. Tai että se varastaa multa jos käy kukkarollani kun tarvii käteistä...

Millanen liitto teillä "huoh" oikein on, jos toinen VARASTAA tarvitessaan esim. käteistä silloin, kun oma kukkaro sattuu olemaan tyhjä??? Voi helvetti sentään, millaisissa "mun rahat, sun rahat" -liitoissa sitä ihmiset elääkin, vaikka yhteistä taloutta olevinaan pyöritetään. :O

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Juu, ei tosiaankaan tiedetä toisiemme pankkitunnuksia. Enkä välttämättä tahtoisikaan. Olen kerran ehdottanut, että mitä jos meillä olisi ns. yhteinen tili, mutta toisaalta tultiin siihen tulokseen, että parempi olla omat. Enkä todellakaan tahtoisi "varastaa" mieheltäni, vaikka kyse onkin näin pienestä jutusta :)

Juu, ei tosiaankaan tiedetä toisiemme pankkitunnuksia. Enkä välttämättä tahtoisikaan. Olen kerran ehdottanut, että mitä jos meillä olisi ns. yhteinen tili, mutta toisaalta tultiin siihen tulokseen, että parempi olla omat. Enkä todellakaan tahtoisi "varastaa" mieheltäni, vaikka kyse onkin näin pienestä jutusta :)

Onko teillä muuten mitenkin tarkkaa, kenen rahoista mitäkin maksetaan, jos kerran yhteistä laskujenmaksutiliäkään ei miehes suotunut avaamaan? Voi sua :( Yhteisiä lapsia kuitenkin on ja yhdessä elätte? (Ei sillä ole tässä mitään merkiytstä onko avo- vai avioiliitossa, jos kuitenkin kaikki on muuten yhteistä. Vai onko? Oletko sä äitiyslomalla tai hoitovapaalla? Ei muuten, mutta jos yhteisten lasten takia et ole hankkimassa omaa rahaa, on aika ikävää jos mies sua sitten rahan takia kyykyttää...)

[QUOTE="random";26298128]

Millanen liitto teillä "huoh" oikein on, jos toinen VARASTAA tarvitessaan esim. käteistä silloin, kun oma kukkaro sattuu olemaan tyhjä??? Voi helvetti sentään, millaisissa "mun rahat, sun rahat" -liitoissa sitä ihmiset elääkin, vaikka yhteistä taloutta olevinaan pyöritetään. :O[/QUOTE]

En ole "huoh", mutta olen myös avoliitossa, jossa omat tilit ja rahat. Me ei todellakaan lasketa joka penniä ja kaupassa maksaa se joka sattuu kerkeämään.. Molemmat ollaan töissä ja itse tienaan vähän enemmän kuin mies.

Meillä on aika erilaiset rahankäyttötavat: mä säästän paljon rahaa, kun taas mies tykkää käyttää sitä. Siksi musta on kiva, ettei mies voi mennä mun tilille siirtämään humputtelurahaa, koska luultavasti hän on jo käyttänyt useamman kympin tai satasen siinä kuussa vinyyleihin ja muuhun elintärkeään :D

Ei ole sitä pelkoa, että mies alkais "kyykyttää" mua, jos jään kotihoidontuelle tms. vaan on aika itsestään selvyys, että se suurempituloinen sitten vie toista ulos syömään jne. että saa itsekin toisesta seuraa. Ei se, että liitossa on sun ja mun rahat, tarkoita todellakaan joka pennin laskemista tai toisen kyykyttämistä. Itseasissa voisin jopa väittää, että erilliset tilit ei kerro parisuhteesta yhtään mitään. Korkeentaan jotain pientä ihmisen itsenäisyydestä sen parisuhteen ulkopuolella.

[QUOTE="huoh";26298097]Joo! Varasta mieheltä rahaa ja lähde rilluttelemaan! Tyttöenergiaa!

Ei saatana. Jos täällä joku kertoisi miehen tehneen saman tempun naiselle niin kyseinen mies kivitettäisiin palstaämmien toimesta virtuaalisesti hengiltä ja sassiin ja ero olisi ainoa oikea ratkaisu koska sellaiseen epärehelliseen itsekkääseen juoppoon ei voisi ikinä luottaa.[/QUOTE]

Höpö höpö. Kyllä meillä saa käydä rahaa hakemassa puolin ja toisin kukkarosta tai pankista. Elämme parisuhteessa ja omaisuutemme on yhteistä.

Höpö höpö. Kyllä meillä saa käydä rahaa hakemassa puolin ja toisin kukkarosta tai pankista. Elämme parisuhteessa ja omaisuutemme on yhteistä.

Mulle tuli mieleen ketju jostain kaukaisuudesta, jossa mies oli ottanut perheen tililtä rahaa ja lähtenyt niillä baariin. Kukaan ei tätä ymmärtänyt ja mies tuomittiin Danten helvetin 7. tasolle.

Kuis se silleen meni?

Yhteistyössä