M
"mie"
Vieras
Meillä on tälle illalle lapsenvahti, ja ehdotin miehelleni, että lähdettäiskö yksille. Vastaus oli erittäin tuittupäinen EI! Yleensä itse olen lähtenyt, jos mieheni on ehdottanut... Ärsyttää!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no kun en tiiä sen tilin tunnuksia, ja en tosiaan uskalla mennä sitä häiritsee enää (nukkuu).. joten pakko kai jättää toiseen kertaan, mutta kun tekis NIIIIIIIIIIIIIIIN mieli![]()
WTF?Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;26297950:Nooooooo...ööööö...toisen kerran sitten?? TAI siirrä sun tilille sen tilitä koneella??
Alkuperäinen kirjoittaja täh;26298085:WTF?
toivon ettei kukaan mies oikeasti ole niin tähtitieteellisen tyhmä että antaisi naiselle pankkitunnuksensa
Juu, ei tosiaankaan tiedetä toisiemme pankkitunnuksia. Enkä välttämättä tahtoisikaan. Olen kerran ehdottanut, että mitä jos meillä olisi ns. yhteinen tili, mutta toisaalta tultiin siihen tulokseen, että parempi olla omat. Enkä todellakaan tahtoisi "varastaa" mieheltäni, vaikka kyse onkin näin pienestä jutusta![]()
millähän perusteella?![]()
Höpö höpö. Kyllä meillä saa käydä rahaa hakemassa puolin ja toisin kukkarosta tai pankista. Elämme parisuhteessa ja omaisuutemme on yhteistä.