Ärsyttää, kun tuo koira läähättää ihan koko ajan täällä sisällä ollessaan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lääh lääh lääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lääh lääh lääh

Vieras
Se tulee tuohon ihan korvan viereen läähkimään, mikä ärsyttää kahta kauheammin.

Sillä on kuuma, kun on paksuturkkinen piski. Taidanpa ajella siltä karvat pois. Tosin, luulisi, että tuo kaksinkertainen turkki toimisi myöskin eristeenä lämpöä vastaan. : /

Mutta voi kiesus, että on rasittavaa "raah, raah".
 
[QUOTE="...";29428629]Asutteko kerrostalossa? Eikö voi olla ulkona?[/QUOTE]

Taajama-alueella okt:ssa. En uskalla viedä ulos ominpäin, kun pelkään että joku myrkyttää tai varastaa sen
 

Yhteistyössä