H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ymmärrä miksi veli välttämättä halua isyytensä tunnustaa? Tuskin hän elättelee toiveita että teistä tulee perhe? Eikö hän voisi kummin olla osana lapsensa elämää? Ehkä hän pelkää juuri sitä ettei näe lastaan ikinä kun kerroit että ette halua olla missään tekemisissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Jos sun mies on lapsen isäks vahvistettu, ni tuskin kukaan "naapurin jamppakaan" pystyy tulemaan vaatimaan isyyttä itselleen tai isyys testien tekoa jos sinä ja miehesi lapsen huoltajina ette siihen suostu! (En tiedä asiasta mitään, mutta näin maalaisjärjellä ajateltuna luulisin sen noin menevän... )
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:jos sun aviomies haluaa jatkaa liittoo ja kasvattaa lasta niin miksi helvetissä teette edes mitään isyystestehjä? toinen mies ei voi sellaista vaatia,mutta jos sen teette ja hän on isä on sillä kyllä oikeus viedä asia eteenpäin. isyyden voi kumota mutta käsittääkseni siihen tarvitaan jo tunnustaneen tai avioliitossa syntyneen lapsen kohdalla aviomiehen lupa. oikeuteen asian voi viedä ilman lupaakin. sairasta sakkia.
Jaa te olette naimisissa! No ei silloin mitään isyyttä tarvi vahvistaa vaan aviomiehesi on silloin automaaattisesti lapsesi isä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Jos sun mies on lapsen isäks vahvistettu, ni tuskin kukaan "naapurin jamppakaan" pystyy tulemaan vaatimaan isyyttä itselleen tai isyys testien tekoa jos sinä ja miehesi lapsen huoltajina ette siihen suostu! (En tiedä asiasta mitään, mutta näin maalaisjärjellä ajateltuna luulisin sen noin menevän... )
Ei tästä ole tehty mitään isyysvahvistuksia, koska me ollaan naimisissa! Pitäiskö meillä olla sellainen? Ei kukaan sellaisesta ole edes sanonut, eikö ne isyystunnustukset tehdä vaan avoliitoissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:Ihmetyttää vaan, et kun kerran olit ite tietonen tästä miehen veljen osuudesta lapsen alkuun saattamisessa, niin miksi halusit kummiksi? Nii mieskö sai selville vasta ristiäisis?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:Ihmetyttää vaan, et kun kerran olit ite tietonen tästä miehen veljen osuudesta lapsen alkuun saattamisessa, niin miksi halusit kummiksi? Nii mieskö sai selville vasta ristiäisis?
Juu, siis no veli kertoi itse miehelle ristiäisten jälkeen samana iltana, kun tuli meille yöksi kun asuu kauempana. Lähtivät siis kaksin baariin ja siellä sitten veli oli kertonut. Meidän suhde oli ollut jo ohi ja ajattelin että se on asia josta ei tarvitse enää puhua ja veli itsekin sanoi silloin suhteen aikana jo, että hän ei halua seurustella kenenkään kanssa eikä tehdä lapsia kymmeneen vuoteen ainakaan. En olisi voinut kuvitellakaan, että nyt kun veli sitten on isä vahingossa, niin että se lähtisi ajamaan ja hakemaan oikeuksiaan kun se pystyisi kaikelta vastuulta välttymään halutessaan. Olin ihan varma että se mieluummin tekee mitä vaan päästäkseen ottamasta kantaa tai vastuuta ja kiistää kaiken loppuun saakka.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis miten nyt vasta osoittautui lapsen isäksi? Miksi nyt vasta kummiksi jo ryhdyttyään (tai lupauduttuaan) alkaa isyystestejä vaatimaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Tottakai biologisella isällä on oikeus anoa isyyden kumoamista aviomiehesi suhteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:Ihmetyttää vaan, et kun kerran olit ite tietonen tästä miehen veljen osuudesta lapsen alkuun saattamisessa, niin miksi halusit kummiksi? Nii mieskö sai selville vasta ristiäisis?
Juu, siis no veli kertoi itse miehelle ristiäisten jälkeen samana iltana, kun tuli meille yöksi kun asuu kauempana. Lähtivät siis kaksin baariin ja siellä sitten veli oli kertonut. Meidän suhde oli ollut jo ohi ja ajattelin että se on asia josta ei tarvitse enää puhua ja veli itsekin sanoi silloin suhteen aikana jo, että hän ei halua seurustella kenenkään kanssa eikä tehdä lapsia kymmeneen vuoteen ainakaan. En olisi voinut kuvitellakaan, että nyt kun veli sitten on isä vahingossa, niin että se lähtisi ajamaan ja hakemaan oikeuksiaan kun se pystyisi kaikelta vastuulta välttymään halutessaan. Olin ihan varma että se mieluummin tekee mitä vaan päästäkseen ottamasta kantaa tai vastuuta ja kiistää kaiken loppuun saakka.
Mun on pakko sanoa, et vaikutat ihmeen tyyneltä omasta osuudestasi. En oikein ymmärrä, en kyllä tiedä taustojakaan. Olitteko jo naimisissa, kun teillä oli veljen kanssa tämä suhde ja hän sanoi et ei halua lapsia jne. Vai oli ko suhde ens veljeen ja sit menit miehen kans yhteen vai? Aika nopeaa/erikoista toimintaa kuitenkin. En edelleenkään tajua et miksi pyysit veljeä kummiksi kun tiesit todennäköiseksi isäksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:Ihmetyttää vaan, et kun kerran olit ite tietonen tästä miehen veljen osuudesta lapsen alkuun saattamisessa, niin miksi halusit kummiksi? Nii mieskö sai selville vasta ristiäisis?
Mun on pakko sanoa, et vaikutat ihmeen tyyneltä omasta osuudestasi. En oikein ymmärrä, en kyllä tiedä taustojakaan. Olitteko jo naimisissa, kun teillä oli veljen kanssa tämä suhde ja hän sanoi et ei halua lapsia jne. Vai oli ko suhde ens veljeen ja sit menit miehen kans yhteen vai? Aika nopeaa/erikoista toimintaa kuitenkin. En edelleenkään tajua et miksi pyysit veljeä kummiksi kun tiesit todennäköiseksi isäksi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten se veli alunperin päätyi sun kanssa samaan petiin?