V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:Olen pahoillani niiden puolesta, jotka on raiskattu ja/tai yritetty.
Kysyn ehkä vähän arkaa asiaa, mutta nyt jälkikäteen tietäen mitä tapahtui, mitä (pieniä asioita tai päätöksiä) olisitte tehneet eri tavalla, jotta ette olisi koskaan joutuneet kokemaan raiskausta tai sen yritystä? Mitä sellaisia asioita siis on, joita välttämällä uskotte, että olisitte välttyneet?
En halua missään nimessä teitä syyllistää. Vika on aina raiskaajan päässä.
Itse en ole onneksi koskaan joutunut vastaavaan kamalaan tilanteeseen ja koen oloni melko turvalliseksi missä tahansa liikkuessani. Ehkä on väärää turvallisuuden tunnetta, että epämuodikas pukeutumiseni tai lievä ylipainoni suojaisi minua jotenkin?
Alkuperäinen kirjoittaja TearsNoMore:Hui kamala miten yleistäOletteko puhuneet asiasta kenenkään kanssa ? Miehenne ? Vanhempienne ?
Miten esim. miehenne on suhtautunut ?
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:Olen pahoillani niiden puolesta, jotka on raiskattu ja/tai yritetty.
Kysyn ehkä vähän arkaa asiaa, mutta nyt jälkikäteen tietäen mitä tapahtui, mitä (pieniä asioita tai päätöksiä) olisitte tehneet eri tavalla, jotta ette olisi koskaan joutuneet kokemaan raiskausta tai sen yritystä? Mitä sellaisia asioita siis on, joita välttämällä uskotte, että olisitte välttyneet?
En halua missään nimessä teitä syyllistää. Vika on aina raiskaajan päässä.
Itse en ole onneksi koskaan joutunut vastaavaan kamalaan tilanteeseen ja koen oloni melko turvalliseksi missä tahansa liikkuessani. Ehkä on väärää turvallisuuden tunnetta, että epämuodikas pukeutumiseni tai lievä ylipainoni suojaisi minua jotenkin?
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mikä lasketaan raiskaukseksi? Mä en tiedä.
Itkin koko toimituksen ajan ja kielsin miestä tekemästä mitä teki, mutta en vastustanut fyysisesti, eikä toinen käyttänyt fyysistä väkivaltaa mua kohtaan. Henkinen raiskaus, kai kuvaa parhaiten.
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:15-vuotiaana on pakotettu suuseksiin sekä anaaliseksiin :'( Kaksi eri kertaa siis ja toisella kerralla minut melkein kuristettiin hengiltä. En tehnyt ilmoitusta,nuori ja tyhmä kun olin. En ole sen koommin oikeastaan ajatellut asiaa,mutta suhtautumiseni miehiin ja seksiin on muuttunut sen verran että anaaliseksi ei tule kysymykseenkään ja ahdistun mielettömästi jos joku koskee kaulaani. En voi käyttää kaulaliinaa,poolopaitaa tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Tuhkis:Se kokemus vainoaa minua aina. Tapasin mukavan miehen kaupungilla ja lähdin sen kanssa kävelylle. Se raiskasi minut puistossa päiväsaikaan. En uskaltanut huutaa apua, koska lasten leikkipaikka oli lähellä enkä halunnut aiheuttaa traumoja pienille.. :'( Sain mieheltä pari "lahjaa" ja sen johdosta lapseton. NIIN VÄÄRIN!!! Olisin ollut paras äiti ikinä... :'( Ei ole miesmakuni parantunut yhtään. Mieheni jätti minut kun sai tietää, että en voi saada lapsia.