Amnestyn mukaan 9 miljoonaa naista on raiskattu!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ympärileikatun naisen kanssa seksin harrastaminen on lähestulkoon aina ja joka kerran raiskaus. Se nainen ei nimittäin sitä "toimenpidettä" halua, koska se ainoastaan sattuu ja nautintoa ei pysty edes tuntemaan.

Niin ja kuinka tämä asia liittyy siihen, että 9 miljoonaa suomalaisnaista on raiskattu viimeisen vuoden aikana?

No siten, että jos jokainen seksikerta ympärileikatun naisen kanssa on raiskaus, niin niitä raiskauksia tulee lukumäärällisesti aika tasaisen tiiviin tahtiin. Paljonko meillä on ympärileikattuja naisia ja miten usein heitä "rakastellaan" puolison toimesta? Yhdeksän miljoonaa raiskausta tulee helposti vuoteen, jos ei enemmänkin.

Ympärileikatun naisen kanssa seksin harrastaminen on lähestulkoon aina ja joka kerran raiskaus. Se nainen ei nimittäin sitä "toimenpidettä" halua, koska se ainoastaan sattuu ja nautintoa ei pysty edes tuntemaan.
Olet ilmeisesti ympärileikattu nainen kun noin tarkkaan tiedät?

Ja sitten faktantarkistus ihan maalaisjärjellä: ei varmasti ole joka 20. yli 15-vuotias joutunut raiskatuksi.

Olet ilmeisesti ympärileikattu nainen kun noin tarkkaan tiedät?

En onneksi ole ympärileikattu, mutta tulkitsenko tässä nyt jotain ironiaa? Siis oletko naisten ympärileikkauksia vastaan, puolesta vai onko se ihan se ja sama ketä silvotaan?

Anteeksi jos kysyin nyt vaikean. Itse kun vain olen vastaan ja kuullut että seksi on sen toimenpiteen jälkeen kaukana nautinnosta. Se on sen ideakin.

En onneksi ole ympärileikattu, mutta tulkitsenko tässä nyt jotain ironiaa? Siis oletko naisten ympärileikkauksia vastaan, puolesta vai onko se ihan se ja sama ketä silvotaan?

Anteeksi jos kysyin nyt vaikean. Itse kun vain olen vastaan ja kuullut että seksi on sen toimenpiteen jälkeen kaukana nautinnosta. Se on sen ideakin.
Olen toimenpidettä vastaan. Olen kuitenkin lukenut, että myös ympärileikatut naiset voivat nauttia seksistä. Se on myös ajatuksena ihan looginen. Vaikka kyseessä onkin kuvottava perinne, se tuskin on sellainen maailmanloppu millaisena se länsimaisessa keskustelussa esitetään. Ei se olisi jatkunut niin pitkään ja olisi niin suosittu ennen kaikkea naisten keskuudessa, jos se tuhoaisi totaalisesti ihmisten elämän.

Ja oli miten oli, on ihan älytöntä esittää, että seksi ympärileikatun naisen kanssa olisi raiskaus.

Yhteistyössä