T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kun usein unohtuu ruoanlaitto sun muut kesken, perunat palaa pohjaan ja mehutkin kun olen mehua keittänyt. Koskahan poltan tän kämpän? Tuli vaan tosta silittämisestä mieleen..
Alkuperäinen kirjoittaja Muuntojänis;25078584:Kuulostaa tutulle...
äsken etsin luistimia komerosta, löysin ne ja aloinkin järjestelemään rojuja komeron lattialta muualle.
Löysin sieltä wc:n puhdistusaineen jonka kiikutin vessaan, katsoin että pönttö on likainen ja aloin pesemään sitä, pesin vessaa ja lähdin hakemaan eteisen kaapista siihen uutta raikastinta.
Kaapissa oli jotain kirjoja jotka pitäs viedä kirpparille, jäinkin lajittelemaan niitä kunnes otin yhden mukaan ja hörppäsin vielä kupin kahvia. Nyt se kirja on keittiön pöydällä, mä tässä kahvin kanssa, eteisen komero hujan hajan ja ai niin ne luistimet.......
onneks vessa kuitenkin on siisti
ja välillä taas olen ihan jähmee ja hidas laiskiainen...
Alkuperäinen kirjoittaja Päivi Tasala;25078833:No mun kotisivulla on kattavasti aiheesta tietoo. http://päivtee.fi/
testejä, oireistoa, inattentiivisen adhd:n "esittelyä", miten adhd vaikeuttaa parisuhteita, mitä add ja adhd on jne.
vertaistukiryhmä löytyy fbstä. avoin kaikille.
Avoin ad(h)d vertaistuki