Mua ketuttaa ja keljuttaa ja kiukuttaa ja potuttaa...kaikki tässä samalla kertaa. Nukkumisesta ei tul mittään ja muustakaan ei tul mittään ja kaik potkii päähän...
Tuliks selväks?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
istu kannonnokkaan ja polta perstupakki
tepsii myös potutukseen
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;27603319:onko raskaita velvollisuuksia tänään hoidettavana, pakollisten listalla?
vai voitko keventää jostain päin ?
en mä polta...hihih...mut kannonnokkaan vois istuu hetkeks jos toi kylmä ilma tois lääkkeen![]()
juo kuppi teetä jos huulet on niin märät ettei tupakki pala
ajaa saman asian
Ei nyt tänään olla yhtään tollasia, ollaan vaikka Torstaina tollasia?
ei kun nyt kun olokin on tuollainen...mä sitten torstaina olen paremmalla tuulella![]()
ok, jatka huutamista :d
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!
Sano sit ku voi halaa, pitäähän se paska saada ulos kumminkin eka![]()
Ainoastaan nää kipeet tenavat hoidettavana. Mun piti lähtee allekirjottamaan kauppakirjoja mut appiukko ja mies lähti mun tilalla kun lapset halus, että mä jään kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;27603401::hug:
kyllä se iloksi siitä kääntyy, huomenna on jo keksiviikko muuten...
(minä tässä mietin, miten siirtää huomiseksi taas jotain, jonka eilen siirsin täksi päiväksi - no muunmuassa TALVIRENKAAT pitäis taikoa alle *autoHORROR-hymiö*)
(kärsin vaikeasta autohuolto-kauhusta)
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;27603439:- kiitos toivotuksista !!!!! (mua ressaa myös aina ihan kohtuuttomasti kaikki huoltoäijät ja sen tyyppiset, ei ole helppoa, ei)