Argh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;27603319:
onko raskaita velvollisuuksia tänään hoidettavana, pakollisten listalla?

vai voitko keventää jostain päin ?

Ainoastaan nää kipeet tenavat hoidettavana. Mun piti lähtee allekirjottamaan kauppakirjoja mut appiukko ja mies lähti mun tilalla kun lapset halus, että mä jään kotiin.

Ainoastaan nää kipeet tenavat hoidettavana. Mun piti lähtee allekirjottamaan kauppakirjoja mut appiukko ja mies lähti mun tilalla kun lapset halus, että mä jään kotiin.

:hug:

kyllä se iloksi siitä kääntyy, huomenna on jo keksiviikko muuten...

(minä tässä mietin, miten siirtää huomiseksi taas jotain, jonka eilen siirsin täksi päiväksi - no muunmuassa TALVIRENKAAT pitäis taikoa alle *autoHORROR-hymiö*)

(kärsin vaikeasta autohuolto-kauhusta)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;27603401:
:hug:

kyllä se iloksi siitä kääntyy, huomenna on jo keksiviikko muuten...

(minä tässä mietin, miten siirtää huomiseksi taas jotain, jonka eilen siirsin täksi päiväksi - no muunmuassa TALVIRENKAAT pitäis taikoa alle *autoHORROR-hymiö*)

(kärsin vaikeasta autohuolto-kauhusta)

Toki kääntyy :) Ja isompi menee kokeilemaan toista harrastustakin huomenna. Voimia autohommiin :)

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
no, se stressaa vaan niin järkysti AINA, vaiks ei ole mtn vieraita miehiä edes :D vaihtamassa, renkaatkin on valmiina (p-u-u-uh, helpotuksen huokaus).

JA sitten, jos on joku juttu että kotona tarvii jotain huoltohommia tehdä, ja lappaa vieraita miehiä, niin auta armias, se vaan on niin inhottavaa.. ja mä nyt olen jo IÄKÄS HENKILÖ, ettei tää nyt vaikeaa luulis olevan...

(taitaa olla niin, että mä vaan inhoan vieraita miehiä, ei voi mitään).

Tajusin just muuten, että tässä onkin vielä aikaa perjantaihin asti, se pakollinen pvm, paitsi että huomenna on viisi metriä lunta ???!!! ??? kääk!

Yhteistyössä