Argh, mies teki sen taas (lahja-asiaa)

• Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti
hihhhi
mä en koskaan ole ymmärtänyt ihmisiä, jotka narisevat jostain joulu- tai synttärilahjoistaan.. itse en ole koskaan narissut, aina olen ollut tosi iloinen, että mua on muistettu, eräänä jouluna jopa toivoin sauvasekoitinta ja sen sain. koruja osaan ostaa itse, samoin vaatteita, joten olen enemmänkin tyytyväinen käytännöllisistä lahjoista.

me emme miehen kanssa toisiamme lahjo tänä vuonna, molemmilla on kaikkea tarpeellista ja ylikin ja on tosi vaikea keksiä mitään mitä toinen tarvitsisi... tai on mulla sellainen ylläri että ostin oikein seksikkäät hepeneet joluaattoiltaa varten ja annan miehelle kunnon kyydit :) se on mun lahjani, itse en tarvitse mitään muuta kuin orgasmin ja sen kyllä aina saankin! :)

[QUOTE="outoa";25214690]HÄH? :O viiminen joulu yhdessä? Haluat muiston? Sori en ymmärrä, jos olette eroamassa niin miksi tuhlata rahaa edes toiseen?

p.s yhteen ketjuun samalla nimimerkillä,ei nimimerkkien vaihtoja ;)[/QUOTE]

Toivottavasti miehellä on jo eropaperit printattuna mikäli ovat naimisissa. Muutoinhan se on helppoa vaan kantaa kamansa ulos ja jättää kiittämätön yh riehumaan.

ei hutiluksille koruja!
No okei, makso 150€, mutta siinä oli sydän? Kuka 30v nainen pitää sormusta jossa on sydän???

Minä olen 36v ja käytän päivittäin sormusta (kalevala korun talon sydän), jossa on sydän ja sisään kaiverrettuna kaksi tärkeää päivämäärää; meidän kahden kuolleena syntyneen lapsen syntymä/kuolinpäivät. Aina sydämissämme, vaikka ei arkeamme jakamassa.

"vieras"
itse pyysin mieheltä korua lahjaksi, ja kävin kaupasta valitsemassa setin johon kuuluu korvakorut, kaulakoru ja rannekoru. eikä maksaneet kuin 23 367e, mies aiko etsiä vielä sopivan sormuksen siihen sarjaan.

häh
[QUOTE="vieras";25214726]Luetunymmärtämisessä mättää?? Viimeinen joulu kahden ei ole sama kuin viimeinen joulu yhdessä.[/QUOTE]

Voihan se aivan samalla tavalla tarkoittaa että viimeinen joulu kaksin (kun eroamme)
Ehkä aloittajan olisi kannattanut keskittyä paremmin kirjoittamaan viestinsä kun raivoaa jonkun korun perään

"pieras"
[QUOTE="vieras";25214766]itse pyysin mieheltä korua lahjaksi, ja kävin kaupasta valitsemassa setin johon kuuluu korvakorut, kaulakoru ja rannekoru. eikä maksaneet kuin 23 367e, mies aiko etsiä vielä sopivan sormuksen siihen sarjaan.[/QUOTE]

Milanna? :D

arghh
Oli pakko tulla kertomaan <3 Mies tuli töistä joku aika sitten. Toi mukanaan pienenpienen rasian ja sanoi "saat sinä joulunakin korun"

On se niin ymmärtäinen ja ihana:) Tässä päivän lahjoja hermoilleena olen todella onnellinen!!

Nyt mietin sitä Kalevankorua jonka saan kun synnytän, onko se ok lahja?

Sain kuitenkin 30v lahjaksi mieheltä viikon matkan <3

pohjantähdenalla
Kuinka selkeästi se pitää kertoa? Sanoin, että haluan lahjaksi (näytin netistä) tämän korun.

Mies vaan nauraa, ettei osta korua on vasta hukkasin hänen lahjaksi ostaman sormuksen joka oli kallis. No okei, makso 150€, mutta siinä oli sydän? Kuka 30v nainen pitää sormusta jossa on sydän??? Arghh, mä meen jouluksi äidin luo ja jätän tuon juntin vetämään yksin jäätelöjään.
Minä aion pitää vielä ensivuonnakin tätä sormusta,jossa sydän vaikka 30 täytänkin.

"vieras"
Oi, perun kaikki aiemmat puheeni.

Soitin miehelle töihin ja raivosin.

Mies sanoi "olen ostanut sinulle korun, saat sen tammikuussa kun lapsi syntyy". Hän oli ostanut kultaisen lapsihelan ja ketjun <3 Siksi ei ollut ostanut nyt kaulakorua jota toivoin.
Hävettääkö yhtään?

Ei hitto mä en kehtais varmasti katsoa puolisoani silmiin kun se antaa ne joululahjat tai kun se antaa sen korun jonka perään oon raivonnut...

Mä olen aina ollut sitä mieltä,etten tarvitse jouluna lahjoja ollenkaan..Ja jos mulle jotain tahtoo välttämättä ostaa niin olisi kivaa,kun se olisi henk.kohtainen eikä vihjaus kotitöistä,ruuanlaitosta jne... :)

Yhteistyössä