Argh, mies teki sen taas (lahja-asiaa)

  • Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"pettynyt"
Toivoin mieheltä lahjaksi korua.

Löysin aamulla autotalliin pulloja viedessä miehen lahjat ja vittu että olen pettynyt:(

Mies oli ostanut sodastreamin, jäätelökoneen ja semmoisen ruman haalarin:(

Hän vitsaili, että ei osta korua kun kaikki aiemmat on mennyt hukkaan ja että hankkii jotain mikä ilahduttaa kotiäidin arkea. No kuinka paljon joku saamarin jäätelökone ilahduttaa.

Hah, kostoksi vaihdan miehen lahjan johonki aamutakkiin. Ostin miehelle lahjaksi kalliin työkalun.

Taas se pilasi mun joulun:(
 
Oo iloinen että saat edes jotain.. ollaan miehen kanssa oltu 8 v. yhdessä ja ainoa lahja mitä oon koskaan saanu, oli ensimmäisenä yhteisenä jouluna saatu kaulakoru.. sen jälkeen en ole saanu mitään.. en kukkia en yhtään mitään! :kieh:

niin että kyllä mä olisin iloinen jäätelökoneesta ja sodastreamista...
 
"Sirkkeli"
Itseasiassa kun rupesin tarkemmin miettimään, niin nuohan on tavallaan lahjoja hänelle itselleenkin. Ei henkilökohtaisia sulle, niin kuin tohvelit tai koru on. Että siltä kantilta voi vituttaa, jos mies onkin itseään ajatellut lahjoja ostaessa.
 
arghh
[QUOTE="vieras";25214503]Ehkä sun pitäisi kertoa sun miehelle mitä haluat ja miksi selkeämmin. Eivät miehet osaa lukea ajatuksia.[/QUOTE]

Kuinka selkeästi se pitää kertoa? Sanoin, että haluan lahjaksi (näytin netistä) tämän korun.

Mies vaan nauraa, ettei osta korua on vasta hukkasin hänen lahjaksi ostaman sormuksen joka oli kallis. No okei, makso 150€, mutta siinä oli sydän? Kuka 30v nainen pitää sormusta jossa on sydän??? Arghh, mä meen jouluksi äidin luo ja jätän tuon juntin vetämään yksin jäätelöjään.
 
arghh
[QUOTE="Sirkkeli";25214519]Itseasiassa kun rupesin tarkemmin miettimään, niin nuohan on tavallaan lahjoja hänelle itselleenkin. Ei henkilökohtaisia sulle, niin kuin tohvelit tai koru on. Että siltä kantilta voi vituttaa, jos mies onkin itseään ajatellut lahjoja ostaessa.[/QUOTE]

NIINPÄ!!!!
 
"vieras"
Meillä ei mies osta mitään mutta eipä ne lahjat niin tärkeitä ole, pääasia että lapsi saa jotain. Mulla on synttäritkin ensi lauantaina, 16 vuotta ollaan oltu yhdessä ja koskaan en edes silloin ole mitään saanut.
 
[QUOTE="Sirkkeli";25214519]Itseasiassa kun rupesin tarkemmin miettimään, niin nuohan on tavallaan lahjoja hänelle itselleenkin. Ei henkilökohtaisia sulle, niin kuin tohvelit tai koru on. Että siltä kantilta voi vituttaa, jos mies onkin itseään ajatellut lahjoja ostaessa.[/QUOTE]

Onko työkalu kuinka henkilökohtainen? Mies voi ajatella koska hän tykkää yleishyödyllisestä lahjasta niin vaimo tykkäisi myös.

Olen kyllä sitä mieltä että keittiökoneet eivät ole hyviä lahjoja ellei niitä erikseen toivota. Naiset monesti suhtautuvat lahjoihin vakavammin kuin miehet. Miehelle kelpaisi bluray soitin tai vastaava lahjaksi vaikka se tulisi koko perheen käyttöön.
 
"mie"
MIllä tavalla noi jäätelökone ja limsamasiina eroavat tosta työkonesta? Musta aika tasavertaisi lahjoja....
Ja mitä mies tarkoiti tällä, että aikaisemmat korut ovat menneet hukkaan? Onko hän kokenut, että ei osa osta mieluista korua, et arvosta korjua, et kanna?

Itse olen kanssa mieheltä toivonut usein koruja, koska en niitä itselleni itse osa jotenkin osta.... Olen kyllä aika selvin sanoin sitten kertonut, että minkätyyppistä korua nyt kaipaisin (korvikset, rannekoru, joku sarja...). Olen saanut korujakin, mutta kaikkea muutakin aina pörrösukista ja kirjoista yleiskoneseen ja merkkikäsilaukkuun :D Ja minusta kaikki lahjat ovat olleet yhtälailla ihania ja arvokkaita!
 

Yhteistyössä