Arabian-astia kysymys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuppi

Vieras
Eli?
Arabia-astiassa ruoan voi valmistaa uunissa. Uunikäytössä
astian pohjan on oltava koko kuumennuksen ajan nesteen tai
ruoka-aineen peitossa.

Suomentakaa mulle toi pliis..
Me ei päästä miehen kans yhteisymmärykseen et kumpi puoli pohjasta vai kumpikin?

Alkuperäinen kirjoittaja kuppi:
Vaikeutetaan vielä?
Teema-mukissa voi siis paistaa uunissa puuroa, entäs teema vadissa pasteijoita?

No jos sen vadin pohja on peitossa niillä pasteijoilla. Itse käyttäisin mielummin kyl peltiä tohon tarjotukseen. Paistaa varmaan vähän paremmin.

Heh... kiistelynaiheet itse kullakin :laugh: Kuitenkin sen sisäpohjan pitää olla kokonaan peitossa, mutten voi käydä niin että astia kuumenee epätasaisesti ja halkeaa... Siis kuumenee liikaa niistä kohdista mistä ei ole peitossa. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja aiti78kerava:
Heh... kiistelynaiheet itse kullakin :laugh: Kuitenkin sen sisäpohjan pitää olla kokonaan peitossa, mutten voi käydä niin että astia kuumenee epätasaisesti ja halkeaa... Siis kuumenee liikaa niistä kohdista mistä ei ole peitossa. :whistle:

Pitää suhteen virkeänä..;) odotas kun me saadaan astiakaappi keskusteltua, vaihdetaan jääkaappiin tai autotalliin. :D
Mut asiaan takas, eikö se sit kuumene reunoiltakin epätasaisesti?

Alkuperäinen kirjoittaja kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja aiti78kerava:

Pitää suhteen virkeänä..;) odotas kun me saadaan astiakaappi keskusteltua, vaihdetaan jääkaappiin tai autotalliin. :D
Mut asiaan takas, eikö se sit kuumene reunoiltakin epätasaisesti?

Heh, en tiedä. Sain vaan tälläsen vastauksen arabiasta kun sain räjäytettyä sellaisen ison vuoan uuniin :laugh: Olin siis käyttänyt sitä väärin... ei siis varmaankaan kannata kokeilla. :whistle:

Yhteistyössä