Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Joopajoo. Clomit ei tuota tulosta, ei sitten minkäännäköistä ja munasarjat on kuulemma kuin haulikolla ammutut, eli siis täynnä rakkuloita pcosta johtuen. Että sellaista...
Clomiannos nostetaan nyt kolmeen ja ultrataan, jos ei tulosta nostetaan neljään ja ultrataan. Vasta sen jälkeen vaihdetaan lääkettä.
Mä sanoin gynelle, että olen valmis luovuttamaan vaikka heti, niin lääkäri totesi, että etkä ole! Kyllä niitä folleja kuulemma saadaan kypsymään, ihan varmasti. Mä en vaan jaksa olla kovin positiivinen taas tällä hetkellä. Ainoa positiivinen asia on, ettei tarvi tässä kierrossa miettiä ja stressata, että onko ovulaatio tulossa vai ei.
Kaikkia lääkkeitä lääkäri siis kirjoitti lisää. Oli niin ylpeä 16kg:n painon pudotuksestani, että käski ehdottomasti jatkamaan metforemin syömistä. :D
 
Kiitoksia vastauksista =)
Kyselen siten lääkäriltä torstaina lisää.Ainakin ajan varauksessa ja viimmeviikola kun lääkärin kanssa juttelin niin en saanut kuvaa et eivät mielellään vielä puuttuisi asiaan.
Kuitenkin jo ainakin kaksi km taustalla. Lisäksi yksi kemiallinen testattu kaupan testillä ja siihen testiin en ihan satasella luota :| Ja yritystä n.11kk:tta takana...Yksityiselle ei ole varaa mennä joten toivon todella että lääkärit vakavasti ottavat huolemme :ashamed:
Mutta torstaina sen sitten kuulee...
Onko teillä kenelläkään samanlaista ongelmaa?
Ja mitä kaikkia testejä on teille tehty? Verikokeita,ultrattu...?Vai onko kuin moni ihan terkkarin kautta hoidoissa vai kestääkö hoidot tai niiden saaminen oikeesti niin kauan että kannattaa yksityiseen turvautua?
Meillä vaan ei taloudellinen tilanne anna siihen myöden :ashamed:
 



TIISTAI 25.8.2009


Nimi.....................kp:t............yk...........haaveissa.......apuna
Titityy80............??/28.......yk5........Esikoinen......Terot
Kapa..............32/32-34.........yk7..........Esikoinen
Nasu-76..........16/21-26......yk3......Esikoinen
Kipinäkenkä...29/28............yk4..........Esikoinen......Clomit
Nallekarkki...........................................Kakkonen
Areliina............30/27..........yk 9............................Terot
Ella-83.............23/25-46.........yk10..........Kolmas...........homeopatia
Kesäleijona.....15/26-28....yk17.......Esikoinen.................Clomit
Miukula...........24/?.......yritystä -05 asti....Esikoinen...terolut, metut, tamofen, puregon, pregnyl ja lugesteron
Yöperhonen......24/28.........yk20................Esikoinen.........Terot
Syyshortensia....18/24-26...........yk8..........Toinen......Terot
Alisa84............16/26-32..........yk8........esikoinen......Clomit+menopur
rusina85...........23/31............yk 13....... esikoinen.......terot
Purmeli83.........13/32............yk6....... esikoinen...terot,metut,clomit
Devi.................32/27............yk10..........esikoinen........terot
höperö75.........8/26-28..........yk 14..........Kolmas


Taustalla
Zande
Evenstar
Hope22
Miira
Emppu3008
MAM2
Duffy
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:



Plussanneet:



Nimi........................LA........................yk.........monesko tulossa

Lily of the valley
Sero...................................................yk6............esikoinen
Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen
E-V-A...................................................yk6...........kolmas
Jennyli.................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
mama-84..............1.9.2009..................yk 25.......toinen
Hemuli1981.........................................yk 7...........?
 
Purmeli Tiedän niin tuon turhauttavan tunteen :hug: :'( Itse olin myös valmis heittämään hanskat tiskiin clomien suhteen. Nyt olin melkein jo valmis luovuttamaan näiden piikitystenkin suhteen :/ Munkin gyne kovasti tsemppas ja oli ihan varma ovulaatiosta tässä kierrossa. Tosiaan torstaina uus ultra ja toivon munisten kasvavan siihen menneessä niin hyvin, että voidaan alkaa puhua irrotuspiikistä. Hyvä, etät sulla utrataan, niin saat ainakin tietää, että toimiiko clomit vai ei. Ei tarvitse arpoa ollenkaan. Oot saanu mahtavasti painoa pudotettua, onnittelut siitä :flower: :) Nyt vain peukut pystyyn, että ne 3 tabua tois sen oviksen seuraavassa kierrossa. Joko muuten olet alottanu terojen syömisen tähän kiertoon? Eikös ne vois jo aloittaa, niin pääsis nopsaa uuteen kiertoon ;) :D

Sintsu Mulla sillon yksityinen ultras heti ekalla kerralla, sain terot kierron käynnistämään ja sain myös lähetteen verikokeisiin. Luulis, että ne siellä julkisella puolella toimii samallalailla. Hetki sattaa mennä ennenkuin verikokeet ym. on katottu. Niiden perusteella lääkäri määrää lääkkeet, jos on tarvis. Katso ja kuulostele mitä lääkäri sanoo ja millä aikataululla etenette ja harkitse sen jälkeen sitä yksityistä, jos on tarvis :hug:

).( Löysin tänään 2 neliapilaa, kun olin koiran kans lenkillä :D Nyt elättelen toiveita, että nuo neliapilat ovat tuomassa onnea mun molemmille munasoluille ;) :whistle: JA tietenkin loppu kierron hedelmöittymiselle :D :LOL:
 
Alisa84: Minut saa lisätä tuohon listaan, eli yritetty ollaan varsinaisesti 5 kk, kierto on tosi epäsäännöllinen yleensä ilman teroja, mutta nyt ollut jotain 28pv, nyt ollaan menossa päivässä 5 uutta kiertoa... apuina tällä hetkellä vaan terot (tai nyt itse asiassa muutama kierto ilman) ja muutaman viikon päästä ajattelin sinne gynelle mennä niitä clomeja hakemaan... ja haaveissa meilläkin esikoinen.
 
Onpa teillä mukavia gynejä! =) Nyt ois kp 23 ja kai dpo 9 ovistestin mukaan. Huomenna aamulla voisi testata taas, mutta koitran nyt odotella vielä. Tyhmä kun olin niin eilen illalla testasin negan taas kun en voinut tähän aamuun sitä säästää.. Vatsakipuja on ajoittain, muuten ihan ok olo. Nännit arat niiku ollu jo vähä ennen ovista..
 
purmeli83: Vau mikä painonpudotus!! Saat olla tosi ylpeä itsestäsi!

Omaa napaa: Ei mitään menkkaoireita, valkovuotoa vaan lirahtelee pöksyyn siihen malliin jotta luulen menkkojen alkavan. Mitään tuhrutteluakaan ei ole ollut.

Polille soittelin ja ens kierrossa kp8 sinne ultraan, kunhan nyt menkat millon alkaa. Raskauteen en usko, ei oo mitään oireita sinnekään päin.

Nyt tietysti kierto taas venyy kun en tainnu ovuloidakaan, ainakaan testien mukaan. Dämn.
 



KESKIVIIKKO 26.8.2009


Nimi.....................kp:t............yk...........haaveissa.......apuna
Titityy80............??/28.......yk5........Esikoinen......Terot
Kapa..............1/32-34.........yk8..........Esikoinen....Clomit
Nasu-76..........17/21-26......yk3......Esikoinen
Kipinäkenkä...30/28............yk4..........Esikoinen......Clomit
Nallekarkki...........................................Kakkonen
Areliina............31/27..........yk 9............................Terot
Ella-83.............24/25-46.........yk10..........Kolmas...........homeopatia
Kesäleijona.....16/26-28....yk17.......Esikoinen.................Clomit
Miukula...........25/?.......yritystä -05 asti....Esikoinen...terolut, metut, tamofen, puregon, pregnyl ja lugesteron
Yöperhonen......25/28.........yk20................Esikoinen.........Terot
Syyshortensia....19/24-26...........yk8..........Toinen......Terot
Alisa84............17/26-32..........yk8........esikoinen......Clomit+menopur
rusina85...........24/31............yk 13....... esikoinen.......terot
Purmeli83.........14/32............yk6....... esikoinen...terot,metut,clomit
Devi.................33/27............yk10..........esikoinen........terot
höperö75.........9/26-28..........yk 14..........Kolmas


Taustalla
Zande
Evenstar
Hope22
Miira
Emppu3008
MAM2
Duffy
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:



Plussanneet:



Nimi........................LA........................yk.........monesko tulossa

Lily of the valley
Sero...................................................yk6............esikoinen
Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen
E-V-A...................................................yk6...........kolmas
Jennyli.................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
mama-84..............1.9.2009..................yk 25.......toinen
Hemuli1981.........................................yk 7...........?

 
Kipinäkenkä Toivottavasti ne menkat ei kovatsi veny, että pääset pika puolin sinne polille :hug:

Ella :hug: Jospa se olis vieläkin liian aikaista? Toivo eläää yhä :heart:

Kapa :'( Iso LohtuHali :hug:

Huomenna taas ultra, jännittää! Nyt mahassa ollu koko ajan painon tunnetta, joten kovasti toivon, että munikset kasvaa :)
 
Kapalle :hug: ja Ellalle =) - ei kannata vielä pettyä, luulis viimeistään dpo 15 näyttävän sitte tilanteen :). Kaikille ihan kauheasti tsemppiä oviksiin ja yrityksiin!

ON: elikkäs vimpat clomit kiskottu, nyt ovis tekee tuloaan - luultavasti H-hetki huomenna. Lääkäriaika jatkotoimenpiteiden kartoitukselle jne. jo tilattu 2 vkon päähän - vaikka mähän PÄÄTIN raskautua tästä vikasta kierrosta :D No, odotellaan ja katsellaan. :heart:
 
Alisa84 ja kesäleijona, niin voihan olla vieläkin aikaista mutta kun niin moni on haamuplussia saanut dpo 8-10 välillä jo.. Niin tosi kurjaa kun herkin testikään ei anna haamun haamua edes.. Kovin paljon oireita ei ole nyt tänään ollut, vihlontoja kyllä ja nännikipuja. päätä on särkenyt kyllä, minkä yhdistän jo tädin tuloon.. Lämmöt on koholla edelleen.

Noh kaksosista mä plussasin haamun dpo15 ja dpo 16 rehellisen plussan. Sillon en aiemmin testannutkaan kun teroilla kierto oli aina 26 päivää niin vasta kp 28 testasin ekan kun oli päivän myöhässä.. No eihän täs voi kun odottaa mutta tosi inhottavaa tämä on!
 
Taas uusi päivä, ja tähän asti täti on poissa pysynyt. Mulla on aiemmissa hyvissä kierroissa luteaalivaihe ollut 10-11 päivää, sillä perusteella täti tulee huomenna. Kerran tässä ollut kai 12 päivää ja sit on noita sekokietoja useampia, missä jäänyt alle 10 jos ees ovista ollutkaan.
Ei mulla nyt ole taas oireita mihkään suuntaan, ja tämä taas on pari kiertoa ollut merkki siitä, että täti saapuu parissa päivässä..

Mites onko teillä miehet huolissaan raskautumisen vaikeudesta/ pitkästä yrittämisestä tms?
Mua jotenkin huvitti kun mies ohimennen puhui jotain neljännestä, tokasin siihen että miten se neljättä edes miettii kun kolmannenkin alkuunsaaminen on niin hidasta ja hankalaa. Eikö miehen ajatuksissa aika kulukaan yhtä hitaasti kun naisella?? Toisaalta, naisen kroppahan se on, mitä naiset ite kyttää ja laskee. Ei mun mies tiedä kierroistani mitään, sen nyt että loppukierrossa oon kun puhun, että menkkoja odottelen nyt viikonlopuksi..
 



PERJANTAI 28.8.2009


Nimi.....................kp:t............yk...........haaveissa.......apuna
Titityy80............??/28.......yk5........Esikoinen......Terot
Kapa..............3/32-34.........yk8..........Esikoinen....Clomit
Nasu-76..........19/21-26......yk3......Esikoinen
Kipinäkenkä...32/28............yk4..........Esikoinen......Clomit
Nallekarkki...........................................Kakkonen
Areliina............33/27..........yk 9............................Terot
Ella-83.............26/25-46.........yk10..........Kolmas...........homeopatia
Kesäleijona.....18/26-28....yk17.......Esikoinen.................Clomit
Miukula...........27/?.......yritystä -05 asti....Esikoinen...terolut, metut, tamofen, puregon, pregnyl ja lugesteron
Yöperhonen......27/28.........yk20................Esikoinen.........Terot
Syyshortensia....21/24-26...........yk8..........Toinen......Terot
Alisa84............19/26-32..........yk8........esikoinen......Clomit+menopur
rusina85...........26/31............yk 13....... esikoinen.......terot
Purmeli83.........16/32............yk6....... esikoinen...terot,metut,clomit
Devi.................35/27............yk10..........esikoinen........terot
höperö75.........11/26-28..........yk 14..........Kolmas


Taustalla
Zande
Evenstar
Hope22
Miira
Emppu3008
MAM2
Duffy
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:



Plussanneet:



Nimi........................LA........................yk.........monesko tulossa

Lily of the valley
Sero...................................................yk6............esikoinen
Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen
E-V-A...................................................yk6...........kolmas
Jennyli.................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
mama-84..............1.9.2009..................yk 25.......toinen
Hemuli1981.........................................yk 7...........?
 
Kesäleijona Nyt vain kovat harjoitukset kehin! :D Toivotaan, että tämä viimeinen kierto on se kauan odotettu kierto :hug:

Ella Meillä miekkonen ei yhtään ymmärrä (tai ainakaan sano ymmärtävänsä), että ollaan jo kauan tahkottu tätä hommaa. Hän vain jaksaa uskoa siihen, että kyllä se tärppi vielä jonain päivänä käy.

On: Täällä tuli ultrasta hyviä uutisia, edelleen siellä 2 follia (1 kummallakin puolella) jatkoi kasvuaan, piikittelen vielä perjantain ja lauantain menopuria eli kasvattelen muniksia ja sitten sunnuntaina tuikkaan sen irroituspiikin :D Lopun voittekin sitten arvailla ;) :whistle: Ensi viikkoa eli piinaviikkoa odotellessa :D
 
Ensimmäisenä iso :hug: tädin yllättämille ja muille kurjia uutisia saaneille. Ihana lukea kaiken ikävän keskellä, että monella on noin kannustava ja toivoa luova gyne.

Ella: Peukutan kovasti, että plussa vielä tulee, vaikka vielä ei ole antanut viitteitä. :hug: Mies on meilläkin enemmän jalat maassa ja tsemppaa ja pitää toivoa yllä. Tosin ymmärtää kyllä, että ei ole ihan helppoa tällä kertaa tämä yritys, kun mun kroppa on sekaisin.

Alisa: Huippua! Nyt kuulostaa follit lupaavilta. Hyvä, että gyne kannustaa ja tekee oikeasti kaikkensa hyvään folliin ja raskauteen. Peukutan tärpille! =)

Purmelille iso halaus. Onnea hienosta kilojen karistuksesta!

on: Kierto on lopuillaan. Sunnuntain kovat juilinnat jäi jo maanantaina taakse. Keskiviikkona illalla oli taas hirveää kipuilua oikealla alavatsassa ja alaselkä velmuili eilen. Todennäköisesti kyse on vain kuukautisten lähenemisestä. Toiveet kuitenkin on, että se sunnuntai olisi ollut ovispäivä, ainakin haluan uskoa niin. :kieh: Ensi viikolla alkaa uusi työ. Josko mullakin se toisi tärpin, kun täältä palstalta olen lukenut työpaikan vaihdoksen usein tuovan plussan. Jep, kaikesta mahdollisesta toivoon viittavasta täytyy pitää kynsin ja hampain kiinni. :LOL:

Tsemppiä kaikille!
 
Tänään tätiä odoteltas luteaalivaiheen perusteella. Mulla on ainoastaan tammikuussa ollut luteaalivaihe 12 päivää, mulloin 10-11 päivää, ja huonoissa sekavissa kierroissa vähemmän, jos on ees ovista ollut. Toki on mahdollista että ovis ollut päivän vielä myöhemmin mitä oon laskenut eli kp 15. Eli jos lasken vielä kp 15:stä niin sitten viimeistään su pitäs alkaa jos tulis luteaalivaihetta 12 päivää..
 
Ella tosi jännät paikat teillä, ihmeen hyvin sä pystyt pitään pääs olla testaamatta. Mä olisin tehnyt testin jo varmaan sata kertaa :LOL:

Tohon gyne-juttuun haluaisin kans kommentoida että tälläsissä tilanteissa kun se raskautuminen ei ole ihan itsestään selvää niin on mun mielestä tärkeää että on hyvä ja kannustava lääkäri. Itselläni kävi myös tuuri kun löysin sellaisen, tosin sen oma vastaanotto on meiltä n. 80km päässä ja hän käy paikkakunnallamme harvoin. Onneksi mies ymmärtää ja oli valmis ajamaan sinne kun tuossa seurantaultrassa piti käydä. Gyne otti hyvin huomioon myös miehen ja pyysikin tämän mukaan vastaanottohuoneeseen, olin ihan varma että mies saa paniikkikohtauksen mutta ihmeen rauhallisesti se sitä ultrausta ja monitoria katseli.

Onko teille muuten väliä onko se gyne mies vai nainen? Itse olen sen verran "ujo" että haluan gyneni olevan nainen, tuntuu jotenkin vaivaantuneelta jos se olisi mies. Tosin luulen että sitä ei sitten jos/kun on raskaana niin kunnallisella puolella taida olla paljon valinnanvaraa. Ainakaan tälläisillä "tuppukylillä" :LOL:
 
Hei!

Tämä pino taitaa olla minulle "se oikea" :D Eli vauvakuume päällä kovana ja ilman apuja ei taideta tätä(kään) vauvaa saada alulle. Meillä on luomupoika -97 ja nyt puolivuotias tyttö, joka sai alkunsa ekasta clomikierrosta. No niin, tässä vaiheessa joku hieraisee varmasti silmiään että mitäh! Sillähän on jo vauva! Nii-in, mutta vauvakuume on silti ;) Ja kokemuksesta viisastuneena en jää odottelemaan kauaksi aikaa, koska en ovuloi ja koska ikääkin alkaa olla ihan kiitettävästi. Clomeja on kaapissa viime kerrasta ja ajattelin aloittaa ne omin päin kunhan lopetan imetyksen kohta puoliin. Menkat ovat jo alkaneet kesäkuussa ja viime kierto oli 46 päivää...Mitenkäs te muut, jotka olette saaneet aiemman lapsen clomeilla, aloitatteko omin päin lääkkeet ja kuinka kauan olette yrittäneet luomuna ennen clomien aloitusta? Toivottelen kaikille plussaonnea kiertoihin!
 
Minäkin tulen tänne jo vähän haistelemaan. Kolmen viikon päästä ensikäynti lapsettomuustutkimuksiin. 1,5v on annettu lapselle mahdollisuus, siitä viimeiset 9kk yritetty enempi vähempi hampaat irvessä ja veren maku suussa, seksistä hohto kaukana ovulaation aikaan. Tädin tullessa joka kerta hanskat lentämässä tiskiin, mutta jotenkin siitä on toistaiseks onnistunut tsemppaamaan itsensä aina uuteen nousuun. Osittain kiitos kuuluu myös Kaksplussan ihanille kanssasiskoille ja tsemppareille.


En välitä pinoutua ainakaan vielä, mutta taustalle mut voisi laittaa jo pörisemään. :) Kierto tällä hetkellä taas ihan alussa, täti porhalsi kylään keskiviikkona, kuinkas muutenkaan.. Muuta tietoa, ikää 27, ja ensimmäistä sinnikkäästi yritellään. :wave:
 
Tervetuloa Ärrieri ja Myrtle mukaamme turisemaan ja/tai taustailemaan! :wave: Tsemppiä molemmille! :)

Kapa: Mulla on miesgyne. Sellainen harmaahapsinen, kokenut professorimies, joten ei ole tuntunut ujostuttavalta. Ujouden olen kyllä jo monta kertaa joutunut heittämään romukoppaan muutenkin, kun virtsarakkoni vuoksi olen käynyt mitä ihmeellisemmissä tutkimuksissa ja aina miesurologilla. Onneksi omaan mitä oudoimmain huumorin, niin nuokin on kestänyt nauraen... :LOL: :ashamed:

on: tänään on ollut ihan kamalaa. Minä olen itkua pidätellyt, kun sattuu ihan kamalasti alaselkään ja alavatsaan. :'( Kumpa olisikin ihana syy näille kipuiluille, mutta taatusti taas vain kroppa venkoilee ja vuotoa pukkaa ensi viikolla. Siis pessimisti-ei-pety-kerhoon jäsenhakemus.
 

Yhteistyössä